Re: Consumententip: Ondanks sticker tóch reclamefolders...

5
Nou, het is echt niet de bedoeling (noch bij Netwerkvsp/Spotta noch bij Axender of andere verspreiders) dat je folders wurmt in een brievenbus met een nee/ja of nee/nee sticker erop. Die stickers zijn als het goed is vanaf de straat zichtbaar. Dat doe ik dan ook écht niet. Die brievenbussen sla ik lekker over. Heb toch 2 wijken van resp. 229 en 226 adressen bij axender een een wijk van 275 adressen bij Netwerkvsp dus houd er nog brievenbussen genoeg over waar ik wel een pakketje folders naar binnen kan mikken of, bij een klembrievenbus of slechts half te openen klep, wurmen. :lol: Als je wel folders krijgt terwijl je een brievenbus met zo'n sticker erop hebt kun je terecht klagen. Nu weet ik in beide wijken wel waar de stickers zitten maar toch kijk ik geregeld even voor de zekerheid of ze er nog steeds op zitten want sommigen halen hem na een tijdje er wel eens af omdat ze toch veel aanbiedingen missen.

Re: Consumententip: Ondanks sticker tóch reclamefolders...

10
Cray schreef:Op deze pagina moet je even kijken naar mijn foto's
want wat is dit ou ja nee of nee nee?
https://www.facebook.com/Folderbezorger ... e_internal
Bij 191 wel, bij de overige stickers niet.

Deze zijn nog wel vrij duidelijk, maar wat te denken van:

-JA Wel loonstrookjes NEE geen belastingaanslagen

-JA Wel Darwin NEE geen creationisme.

Die stickers zien er precies hetzelfde uit als de "echte" stickers, van een paar meter afstand zie je geen verschil.

Of mensen die een NEE JA -sticker hebben, en dan over de eerste NEE een plakkertje met "JA" hebben gedaan.

Dus ipv "NEE Geen reclamedrukwerk", staat er "JA Geen Reclamedrukwerk". Wat is het verschil?
cron