Re: Sorteertips?

15
(Y)

Bij Sandd/Postservice doe ik er wel wat langer over. Ik heb twee wijken. Met de kleine ben ik in ongeveer anderhalf uur klaar. (het ligt een beetje aan de hoeveelheid post uiteraard) en met de grote ben ik toch wel zo'n 2 tot 2 1/2 uur bezig. Dus ik ben toch wel zo'n beetje 3 1/2 uur aan het sorteren per slag. Soms iets korter, soms iets langer.

Wat heb ik meestal per slag? Dat varieert. De kleine wijk heeft meestal rond de 300 poststukken. De grote meestal rond de 500 poststukken.

Ik begin meestal meteen. En ben eigenlijk vrijwel altijd wel voor het journaal klaar. (die van 8 uur he, niet die van 10 uur hahahahaha)

En dan heb ik ook nog eten gekookt en met het gezin gegeten tussendoor.

Postservice mag van mij best wel in de ochtend komen hoor. Ik verwelkom ze dan van harte! (Y) Mijn bloktijd van Postservice is tussen kwart over 2 en kwart over 4 's middags. De laatste tijd zijn ze weer heel behoorlijk op tijd. Een paar weken lang hebben ze de bloktijden niet gehaald. Misschien lezen ze mee. Ze zijn nu weer keurig op tijd dus.

Re: Sorteertips?

16
bucky666 schreef:Ik sorteer helemaal niet, maar ga meteen bezorgen! 8-)
Dat laat je door iemand anders doen, zeker?
Wie heb je zo gek weten te krijgen???? ;)
Opmakende uit je postings, werk je niet bij PostNL.

Re: Sorteertips?

19
Pfew ik dacht al!
Zo te lezen zit ik er net als slagvaardig voor ook hier moet tussendoor een gezin happen en ik stop altijd voor het 8 uur journaal of als ze vroeg leveren voor de hap lekker klaar!
Vandaag dus ook heerlijk is dat!

Re: Sorteertips?

20
Ik ben nu ook al lekker klaar. Heb net het eten op staan. :) Om half 6 aan tafel jongens!! :mrgreen:

We eten prei a la creme, gekookte aardappeltjes met jus (ik had nog van die lekkere jus over van de sudderlapjes) en een slavinkje. (Y)

Willen jullie er een wijntje bij?
cron