Re: Gratis snowsteps ANWB

4
Helaas niks gewonnen, maar wel een kortingscode gekregen waardoor ze nu € 2,50 per paar kosten.
Heb net voor het gehele gezin besteld via de website.
Gezien de voorspellingen voor een ijzig koude winter een goede zaak denk ik.
Heb geen zin op m'n kont te gaan ..... :shock: :roll: :oops:
Groetjes, Annelies

Re: Gratis snowsteps ANWB

7
Ik wilde ze laatst bij ANWB bestellen maar ze hadden destijds tijdelijk geen voorraad. Nu weer wel. Mijn man heeft een grote maat en een XL heeft ANWB helaas niet. Ik heb via Google exact dezelfde Snowsteps gevonden via ***. Ook daar waren ze erg goedkoop. Daar zijn de M en L maar voor 6,95 en XL 7,95 Euro. Voornamelijk de XL wel handig denk ik. Succes mensen en een veilige winter!

Re: Gratis snowsteps ANWB

9
Ik heb twee weken geleden (via mijn zoon) bij de Macro van die netten gekocht voor onder de schoenen. Heb ze tot nog toe niet nodig gehad. Die dingen waren in de aanbieding en dus ook niet zo duur. Eigenlijk hoop ik ze voorlopig niet nodig te hebben. Zeker niet voor a.s. vrijdag als ik 1052 stuks post moet bezorgen. Hopelijk is het vrijdag de hele dag droog en krijg ik geen hagel op mijn bovenste lichaamsdeel. :lol: Het zal dan wel een trolleyroute en fietsroute worden. Als het heel hard waait gaat de Rijksweg met de auto. Ik val nu niet zo graag van mijn fiets. Mijn pols is net bijna beter maar kan geen extra klap gebruiken.
cron