Re: Kratje achter de hand houden

11
Bedoel je met "postbodestandaard"zo'n dubbele standaard?
Nou die heb ik(ik heb een Delivery-bike), maar dat gaat ook niet altijd op hoor.
Zeker niet als de straat/stoep schuin loopt. Dan blijft je fiets echt niet staan helaas.
Duurt bij mij soms ff voor ik mijn "plekje"gevonden heb.En mijn fiets blijft staan.
Wel heb ik een stuurslot op mijn fiets zodat mijn stuur met krat voorop niet omklapt.

Re: Kratje achter de hand houden

16
Ik zet de fiets alleen op de standaard waar het niet anders kan,liever tegen een paal of muur. Hoe vaak ie al niet om is gevallen!
Kratjes heb ik ook hier thuis, heb er zelfs 1 op de buggy gemaakt voor looppost in mijn eigen wijk of als t straks weer glad is. Zo heb ik afgelopen winter het moeten doen met een grote geleende 2 lingbuggy. Als je niet wil vallen en je hebt veel post te gaan.

Re: Kratje achter de hand houden

17
hehe..
ik heb hier juist een topic over geopend.. had ik eigenlijk ook wel hier kunnen zeggen, zie ik ;-)
Maar eh.. in mijn depot word het nu dus keihard afgestraft als je kratjes achterhoud, met een boete van 5 euro per krat!

Vind wel dat ze dat vantevoren hadden mogen zeggen.. over die boetes...

Re: Kratje achter de hand houden

18
Dat lijkt me ook ja, dat ze dat van te voren hadden mogen melden. Maar is het wel een boete en niet een soort van borg die je weer terug krijgt als je de kratjes inleverd? Anders gewoon even over bellen en zeggen dat je dit helemaal niet kon weten en ze nodig had voor het sorteren.
cron