Re: Echte wandelschoenen?

21
snowsteps schreef:Bij Een site.. hebben ze alles, yaktrax, wintertrax en snowsteps. voor een mooi prijsje! als je ze voor 5e besteld heb je ze morgen al in huis!
Is dit wel een betrouwbare site?
Het barst van de taalfouten, en de "spikes" zijn 15 euro ipv 6 euro bij de ANWB! :?

Re: Echte wandelschoenen?

22
Om weer op het onderwerp terug te komen:
Jazeker loop ik mijn wijk met een paar echte wandelschoenen. Ik loop op "Human nature" (ANWB) In de hete zomer heb ik ze ook aangehad, en nu ook in de kou. Ik moet nog van die "snowbikes" zien te krijgen/kopen, want met die gladheid van nu kan ik met mijn schoenen flink schuiven. :mrgreen:

Re: Echte wandelschoenen?

23
Miep Fietser schreef:
snowsteps schreef:Bij Een site.. hebben ze alles, yaktrax, wintertrax en snowsteps. voor een mooi prijsje! als je ze voor 5e besteld heb je ze morgen al in huis!
Is dit wel een betrouwbare site?
Het barst van de taalfouten, en de "spikes" zijn 15 euro ipv 6 euro bij de ANWB! :?
Dit is inderdaad niet de bedoeling om zo reclame te maken voor je eigen site. Daarnaast is het bij de ANWB idd veel aantrekkelijker geprijsd.

Re: Echte wandelschoenen?

24
Misschien hebben ze bij Huis en Comfort nog spikes in voorraad. In hun catalogus staan ze op blz. 117 en ze kosten slechts 3,50. Hierbij adviseer ik om aan de elastiekjes nog een kousenband vast te maken (met een lus) zo blijven ze ook bij plaksneeuw beter zitten. Ze hebben ook spikes winterlaarzen. Dus probeer het daar eens.

Re: Echte wandelschoenen?

26
Ik denk dat ik zelf maar op zoek moet gaan naar goede wandelschoenen die echt stevige hielen hebben.
Mijn mankement is dat mijn schoenen heel snel kapot gaan op die plek! Misschien door mijn manier mijn lopen.. en mijn zware gewicht zal ook niet echt helpen lijkt me. Soms doe ik maar een paar weken met schoenen, soms een paar maanden. ook wel eens duurdere schoenen geprobeerd, maar ik merk dan geen significante verbetering in de duurzaamheid, daarom dat ik dan maar liever elke 2 maanden ofzo nieuwe koop van 10 a 15 euro.

Maar als ik schoenen zou weten die het minimaal een jaar bij mij zouden willen uithouden, dan zou ik gerust wel 50 a 60 ervoor willen uitgeven hoor...

Re: Echte wandelschoenen?

28
@marius, ik heb Hawks van de makro. ben erg slijts op mijn schoenen. Maar met deze doe ik toch een jaar. Ik moet wel regelmatig even de hakken laten verzolen. Deze wandelschoenen zijn ook niet duur, voor 50 euro heb je er al een paar. En als je even de aanbiedingen in de gaten houdt, nog goedkoper.

Re: Echte wandelschoenen?

30
Ik koop regelmatig wandelschoenen bij de Lidl als ze in de aanbieding zijn. Ze kosten tussen de 20 en 25 euro en ik doe er een jaar mee. Ik bezorg 5 dagen per week post. Ook koop ik weleens ecco schoenen (met korting via PostNL) en daar doe ik gerust twee jaar mee.
cron