Ik had laatst een ideetje. Ik weet dat je bij dhl als je iemand anders aanmeld die ook kan gaan bezorgen daar een vergoeding voor kan krijgen. Ik weet niet in hoeverre dat bij andere postbedrijven ook zo is. Maar als je nou wil gaan solliciteren kan je iemand anders op het forum nog een mooi extraatje bezorgen.
Laat het dus even weten als je bij een bedrijf gaat solliciteren en misschien kan je door iemands naam door te geven hem of haar ook nog blij maken met een aardigheidje.
Re: Ideetje, nieuwe postbezorgers aanmeld vergoeding
2Bij Sandd is dat ook zo. Alleen moet diegene die ik als Sanddpostbezorger zou opgeven, wel minstens 3 maanden gaan werken bij Sandd, anders zou ik die vergoeding niet krijgen..
3dit wil ik even kwijt.
het valt me op
dat dit forum veel postiefs brengt.
dat is een compliment waard.
natuurlijk willen we een nog veel betere vergoeding,
maar er wordt ook heel veel leuks gemeld
het valt me op

dat is een compliment waard.
natuurlijk willen we een nog veel betere vergoeding,
maar er wordt ook heel veel leuks gemeld

4Hallo,
Ik wil me graag z.s.m. aanmelden bij Netwerk VSP, Sandd en DHL.ief schreef:Ik had laatst een ideetje. Ik weet dat je bij dhl als je iemand anders aanmeld die ook kan gaan bezorgen daar een vergoeding voor kan krijgen. Ik weet niet in hoeverre dat bij andere postbedrijven ook zo is. Maar als je nou wil gaan solliciteren kan je iemand anders op het forum nog een mooi extraatje bezorgen.
Laat het dus even weten als je bij een bedrijf gaat solliciteren en misschien kan je door iemands naam door te geven hem of haar ook nog blij maken met een aardigheidje.
5Als er iemand wilt beginnen in Rotterdam zuid, laat het even weten, dan meld ik je aan. Je krijgt aardig wat bikkels als je iemand aanmeld 
Eventueel zou ik daar 2 cadeaus voor kunnen kopen, 1 voor mij en 1 voor de nieuwe bezorger

Eventueel zou ik daar 2 cadeaus voor kunnen kopen, 1 voor mij en 1 voor de nieuwe bezorger

6@Marius
ideetje, maak nou eerst je post sorteren af
ideetje, maak nou eerst je post sorteren af

7ja mama 
1 van de 2 wijken heb ik nu al bijna klaar.
Maar ik moet af en toe een beetje afleiding hebben hoor...
Jij bent zeker al lang klaar ermee?

1 van de 2 wijken heb ik nu al bijna klaar.
Maar ik moet af en toe een beetje afleiding hebben hoor...
Jij bent zeker al lang klaar ermee?

8@Marius
ja al voor het avondeten,
het ging een stuk sneller dan afgelopen vrijdag1
maar je schat me nu verkeerd in hoor.
postbode 21 is een moeder?
nou ja.
postbode 21 is postbode 21.
ja al voor het avondeten,
het ging een stuk sneller dan afgelopen vrijdag1
maar je schat me nu verkeerd in hoor.
postbode 21 is een moeder?
nou ja.
postbode 21 is postbode 21.
9hehe.. lol.
Maar ik was vandaag pas laat thuis hoor. Ik begon pas NA het avondeten. En dan heb ik hier nog een kind van 6 die je aandacht opeist...
eigenlijk heb ik pas NA bedtijd (half 8 a 8 uur) een beetje rust om echt te gaan beginnen.
Maar goed, 1 wijk klaar.. en op looproute gelegd, nu de andere nog. Misschien dat ik nu wel even de tijd erbij kan gaan houden.
Maar ik was vandaag pas laat thuis hoor. Ik begon pas NA het avondeten. En dan heb ik hier nog een kind van 6 die je aandacht opeist...
eigenlijk heb ik pas NA bedtijd (half 8 a 8 uur) een beetje rust om echt te gaan beginnen.
Maar goed, 1 wijk klaar.. en op looproute gelegd, nu de andere nog. Misschien dat ik nu wel even de tijd erbij kan gaan houden.
10Misschien een rare vraag, maar wat zijn bikkels??