Ideetje, nieuwe postbezorgers aanmeld vergoeding

1
Ik had laatst een ideetje. Ik weet dat je bij dhl als je iemand anders aanmeld die ook kan gaan bezorgen daar een vergoeding voor kan krijgen. Ik weet niet in hoeverre dat bij andere postbedrijven ook zo is. Maar als je nou wil gaan solliciteren kan je iemand anders op het forum nog een mooi extraatje bezorgen.

Laat het dus even weten als je bij een bedrijf gaat solliciteren en misschien kan je door iemands naam door te geven hem of haar ook nog blij maken met een aardigheidje.

Re: Ideetje, nieuwe postbezorgers aanmeld vergoeding

4
Hallo,
ief schreef:Ik had laatst een ideetje. Ik weet dat je bij dhl als je iemand anders aanmeld die ook kan gaan bezorgen daar een vergoeding voor kan krijgen. Ik weet niet in hoeverre dat bij andere postbedrijven ook zo is. Maar als je nou wil gaan solliciteren kan je iemand anders op het forum nog een mooi extraatje bezorgen.

Laat het dus even weten als je bij een bedrijf gaat solliciteren en misschien kan je door iemands naam door te geven hem of haar ook nog blij maken met een aardigheidje.
Ik wil me graag z.s.m. aanmelden bij Netwerk VSP, Sandd en DHL.

Re: Ideetje, nieuwe postbezorgers aanmeld vergoeding

9
hehe.. lol.
Maar ik was vandaag pas laat thuis hoor. Ik begon pas NA het avondeten. En dan heb ik hier nog een kind van 6 die je aandacht opeist...
eigenlijk heb ik pas NA bedtijd (half 8 a 8 uur) een beetje rust om echt te gaan beginnen.

Maar goed, 1 wijk klaar.. en op looproute gelegd, nu de andere nog. Misschien dat ik nu wel even de tijd erbij kan gaan houden.