Re: rotjongens die aldoor met sneeuwballen gooien

11
Update

van december vorig jaar tot nu toe heb ik ze nog weleens tegengekomen en dan achtervolgen ze mij. 1 jongen vraagt dan steeds hoelaat het is(heel vreemd idd) Dan antwoord ik dat ik het niet weet en negeer ze dan gewoon. In de loop van het jaar werd het steeds minder. Ik doe de laatste tijd ook nuchter en zeg dan gewoon "hallo, alles goed?" Dat werkt wel. ;)

Afgelopen vrijdag kwam ik ze weer tegen. Toen vroeg die jongen zoals altijd hoelaat het is. Toen gaf een oudere jongen(die ik voor de eerste keer zag) een stomp aan die jongen en zei dat hij moest ophouden. Ik moest wel lachen en liep verder.

Ik heb sinds kort in gedachten om die hoelaatjongen een goedkope horloge cadeau te doen.. :twisted:
ex Sandd Postbezorgster

Re: rotjongens die aldoor met sneeuwballen gooien

13
Haha Postgirl, wel een goede! Als ze humor hebben kunnen ze er wel om lachen om die grap met dat horloge. Hihi. Het kan best zijn dat ze dan een soort van maatjes worden en je verder met rust zullen laten. Het kan ook averechts werken maar als je het met een grijns op je snoet geeft, dan zal het wel meevallen. En anders maar gewoon blijven negeren en die buurt tijdens schooltijd lopen zoals Carla al schreef.

Re: rotjongens die aldoor met sneeuwballen gooien

15
elisa schreef:Zeg ik ook, laat ze lekker lopen en relax, doe gewoon je werk en haha dan maar onder schooltijd.
Als het mogelijk is, doe ik het inderdaad ook onder schooltijd. Ik moet bezorgen rondom 2 basisscholen en een middelbare school. Dus hierbij is het zeker een opgave als ik het in de pauzes of na schooltijd zou doen. Ik weet ondertussen precies wanneer de pauzes zijn en wanneer de (basis)scholen uit zijn.
En dan nog tref ik nog van die bittere momenten. Geluk voor hen dat ik niet les geef op die scholen, maar op een school heel wat kilometers verderop ;) haha
cron