Re: Werkt hier nog iemand bij van Straaten post?

11
Holland postgroup : Er zijn afrondende gesprekken gaande met diverse bedrijven door het land heen, binnen enkelen weken starten ze een pilot door het land heen. Die proefperiode zal tot eind augustus duren. Daarna wordt besloten of het landelijk wordt uitgebreid cq doorgezet. Er zijn enkelen voormalige depothouders van DHL die mee gaan draaien in deze testfase.

Re: Holland Post Group

13
Holland Post Groep: Ik hoop van harte dat depot Dongen ook meedoet in de test. Want bij dat depot zit ik dus ook. Ja, zit, want ik doe ook nog selektvracht. Jl. zaterdag had men daar nog geen zekerheid. Dat wachten duurt zo lang. Ik heb er echt
zin in om op de donderdag weer post te gaan bezorgen. Ik word zo stijf als een plank. Sta ook al een tijd ingeschreven bij netwerk vsp geaddresseerd maar tot nog toe heb ik alleen een paar keer een vakantiewijk gedaan.

Re: Holland Post Group

14
ben vandaag benaderd door dhl met de vraag of ik voor holland post group de post wil gaan bezorgen in mijn wijk 6024.
Ze wilde eerst een test doen? Hoe of wat verder weet ik ook niet. Ik neem aan dat er meer ex dhl-bezorgers zijn gevraagd.

We zien het wel. Moet toch al fietsen voor Sandt en Vsp, dus dat kan er ook wel bij.

Re: Holland Post Group

15
danielle schreef:ben vandaag benaderd door dhl met de vraag of ik voor holland post group de post wil gaan bezorgen in mijn wijk 6024.
Ze wilde eerst een test doen? Hoe of wat verder weet ik ook niet. Ik neem aan dat er meer ex dhl-bezorgers zijn gevraagd.

We zien het wel. Moet toch al fietsen voor Sandt en Vsp, dus dat kan er ook wel bij.
Hoi Danielle,

Ik denk niet dat je door DHL bent benaderd, maar door een ex depothouder van DHL.

Alle ex depothouders in Limburg en een groot deel van Brabant gaan niet mee in de HP group.

Wel bv omgeving Nijmegen en Arnhem en Den Bosch. Maar verwacht hier geen volume van, en dan gaat het ook nog eens over semi geadresseerd, dus aan de bewoners van en het merendeel is 5 PPC bezorging.

Re: Holland Post Group

16
"citaat Nijmegen... binnen nu en enkele maanden zal je veel van deze Holland Post Group gaan horen".
en nu... schrijft Nijmegen... Alle ex-depothouders van dhl in Limburg en een groot deel van Brabant gaan niet
mee in de HP Group. verwacht hier geen volume van...."

Holland Post Group wordt dus niet de nieuwe sensatie op de Postmarkt...
Tja... Naast Tnt en Sandd was er ook volgens de NMa geen mogelijkheid voor een derde landelijk Postbedrijf.. ;)

Re: Holland Post Group

17
postbode21 schreef:"citaat Nijmegen... binnen nu en enkele maanden zal je veel van deze Holland Post Group gaan horen".
en nu... schrijft Nijmegen... Alle ex-depothouders van dhl in Limburg en een groot deel van Brabant gaan niet
mee in de HP Group. verwacht hier geen volume van...."

Holland Post Group wordt dus niet de nieuwe sensatie op de Postmarkt...
Tja... Naast Tnt en Sandd was er ook volgens de NMa geen mogelijkheid voor een derde landelijk Postbedrijf.. ;)
@ postbode 21 inderdaad, HP group was in eerste instantie goed op weg,maar na veel gesprekken met veel ex-depothouders van DHL , hebben ze geen zekerheid te bieden. Ze verzorgen ongeveer 40 miljoen stuks voornamelijk 5 PPC en veel postbussen post etc. Ze hebben een groot verhaal , maar hebben concreets niets te bieden, aan deze ex-depothouders. Maar dat komt omdat ook veel van deze ex-depothouders geen echte ondernemers zijn, en snel afhaken als er een investering wordt gevraagd.
Joop in Arnhem, Hennie in Nijmegen en Ton in Den bosch gaan in ieder geval wel meedoen, maar dit komt omdat deze toch al post en bezorgers hebben.

Maar postbode 21 inderdaad zul je de komende periode wel meer van HP groep gaan horen, maar meer in de 5PPC bezorging.

Re: Holland Post Group

19
postbode21 schreef:@Nijmegen

dank je voor de info ;)
wat zijn je plannen nu zelf Nijmegen?
Zoals beloofd zou ik in mei "uit de kast komen" , eind mei kom ik echt daaruit. Omdat dan alles is afgerond.
Ik heb zelf aankomende woensdag een tweede gesprek voor de functie van afdelingsmanager op het distributie centrum van Schoenenreus in Uden.Ik heb daar een goed gevoel over, en denk wel dat ik die functie ga aanvaarden.
cron