Re: Postservice!

41
Ja rond 2005/2006 werd mijn wijk gesplitst. De helft viel eraf. Ik liep toen slagen van rond de 1100 stuks post per slag. Ik heb zelfs een keer 4000 stuks post gehad in een week tijd. (verdeeld over 2 slagen dan) en dat maal 8 cent. Toen was ik toch wel blij dat mijn wijk gesplitst werd. De wijk die wij met zijn tweeen deden, werd later door 5 mensen gedaan. Kun je nagaan! :mrgreen:

Re: Postservice!

44
Ik werk ook voor Postservice in Arnhem.
Sandd doet geen post in Arnhem Zuid, maar heeft dit dus overgedragen aan postservice.
Mijn vergoeding is anders dan die van Slagvaardige.

ik krijg 2 cent sorteervergoeding,
3 cent bezorgvergoeding, maar als je meer poststukken hebt voor 1 adres blijft de vergoeding in totaal 5 cent.
Gewichtsvergoeding van 2,50 euro boven de 30 kilo.
Voor de eigen post van Postservice krijg ik 6 cent per poststuk.
Je krijgt per wijk een aparte wijkvergoeding.
Ik heb twee wijken en voor iedere wijk krijg ik 6 euro wijkvergoeding.

Re: Postservice!

45
@Slagvaardige.
Nog even een opmerking erachteraan.
Ik was verder aan het lezen op dit forum en zag dat Slagvaardige voor Sandd wel in Arnhem Zuid bezorgd.
Toen ik begon in 2007 werd ik door sandd naar Postservice doorverwezen.
Maar nu zit Sandd dus wel in Arnhem Zuid. :?:
Ik bezorg in de Schuytgraaf.
Vroeger heb ik ook in elderveld bezorgd voor DHL.

Re: Postservice!

47
postbode7 schreef:Ik wilde me ook bij dat forum 2go en nog wat registreren. Vragen ze van die stomme codes waarvan ik nog nooit gehoord heb. Wat moet ik daar in hemelsnaam invullen?
@ postbode7
Je hoeft alleen maar : Gebruikersnaam, Email-adres, Wachtwoord
en bevestig wachtwoord in te vullen.
De rest van de vragen kun je gewoon overslaan. Dat kun je later eventueel altijd nog aanpassen.

Re: Postservice!

49
Ondanks dat wij bij postservice lopen en als partner van sandd, waar blijft dan de erkeningspunt voor de postbode, Denk aan een jas of regenkleding ,Er word wel gezegt als het regent of je niet te lopen maar je wil wel je post weg hebben als het de hele week blijft regenen ,dus kom eens met een oplossing voor de postlopers???
cron