Re: Postservice!

51
Oh? Oh dan moet ik even kijken. Ben zo terug. Effe checke

Eta: bij mij staat er voor 23 september gewoon 34 kilo en 524 stuks post in de planning. Er staat niets bij over folders. De bezorgbon kan ik uiteraard pas maandag online zien. Hoe zie jij dat je folders hebt?

Re: Postservice!

54
Nee de rest van de maand zit ik goed. Elke slag over de 30 kilo. De 26ste 624 stuks en de 30ste 777 stuks post en rond de 46 kilo. En dan begin oktober ook over de 30 kilo. Ben benieuwd wat we krijgen. Ik laat mij verrassen.

30 kilo aan V&D flutfoldertjes van 1 gram. :shock: :mrgreen: :lol:

Re: Postservice!

55
slagvaardige schreef:Oh? Oh dan moet ik even kijken. Ben zo terug. Effe checke

Eta: bij mij staat er voor 23 september gewoon 34 kilo en 524 stuks post in de planning. Er staat niets bij over folders. De bezorgbon kan ik uiteraard pas maandag online zien. Hoe zie jij dat je folders hebt?
Ik heb onder de postplanning staan: Folder opdrachten: 293 (zijn alle afgiftepunten geloof ik). Misschien mag ik flyeren voor mijn opvolger ;-)

Re: Postservice!

56
@opdedeurmat

jij kan het weten , was die V&D prijzencircus +Vip eerst niet bij Postnl?
zo ja, komt dat elke maand?


@slagvaardige.. is de hele V&D meuk naar sandd over. dan levert dat wel veel poststukken op. :D

Re: Postservice!

57
Carla41 schreef:@opdedeurmat

jij kan het weten , was die V&D prijzencircus +Vip eerst niet bij Postnl?
zo ja, komt dat elke maand?
Ja dat flutsvelletje, vorige maand nog wel! Ben je d'r bij de één van af, komt-ie er bij de ander weer bij. :-(
Elke maand weet ik niet, maar wel veels te vaak.

Re: Postservice!

59
Iemand had het over V & D prijzencircus. Die boekjes zitten in het folderpakket van Netwerkvsp voor de komende week. Aardig dik boekje. Bij Sandd zag ik van die dunne kaartjes van V & D. Was dat ook de prijzencircus? Geen idee, heb die dingen niet echt goed bekeken.
cron