Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

231
@marloes

postbode7 schreef onlangs:

"Berichtdoor postbode7 » 20 nov 2013, 17:41

Netwerkvsp blijft gewoon Netwerkvsp. Spotta is gewoon reclame voor het feit dat je op je tablet of iphone de applicatie spotta kan downloaden zodat je daar ook de folders kan lezen als je onderweg bent. Kun je meteen zien waar iets het voordeligst is. :lol: Je kon de spottasticker op je tas half over de naam Netwerkvsp plakken. Bij mij is Netwerkvsp gewoon ook deels te zien want daarvan krijg ik het salaris en ze nemen gewoon op met Netwerkvsp als je ze belt. Dat weet ik omdat ik ook voor ze loop. Folders en kranten.postbode7

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

232
Carla41 schreef:@marloes

postbode7 schreef onlangs:

"Berichtdoor postbode7 » 20 nov 2013, 17:41

Netwerkvsp blijft gewoon Netwerkvsp. Spotta is gewoon reclame voor het feit dat je op je tablet of iphone de applicatie spotta kan downloaden zodat je daar ook de folders kan lezen als je onderweg bent. Kun je meteen zien waar iets het voordeligst is. :lol: Je kon de spottasticker op je tas half over de naam Netwerkvsp plakken. Bij mij is Netwerkvsp gewoon ook deels te zien want daarvan krijg ik het salaris en ze nemen gewoon op met Netwerkvsp als je ze belt. Dat weet ik omdat ik ook voor ze loop. Folders en kranten.postbode7
dankje voor de informatie ;) Weet ik ook meer! Dit was mij niet duidelijk. Ik had het idee dat het een nieuwe naam was.
Excuses ;)

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

235
Ik was dinsdag in de buurt van de kerk toen er net een paar van die mannen in zwart pak met een kist op brancard naar buiten kwamen met daarachter een heel stel mensen. Brr. Toch rot idee daar mijn man ernstig ziek is en de doktoren denken dat hij niet beter wordt. Moest ik ook door dezelfde straat als die stoet. Aan het eind van die straat is namelijk het kerkhof in het dorp. Toen moest ik wel even slikken.
cron