Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

244
postgirl schreef:
RedSquirrel schreef:Axender is een bekende verspreider. Santibri is een lokale noordelijke verspreider.
Kennelijk zijn die gaan samenwerken in Groningen.
http://www.santibri-axender.nl/

De verspreider NetwerkVSP/Spotta doet het trouwens in Amsterdam ook niet zo best.
In Nieuw-West meld ik vaak bij papiercontainers gevonden bundels.
:?: Ik zie hier in Groningen folders in plastic folie met Spotta erop en de jongen die de folders bezorgt heeft fietstas met Netwerp VSP erop..
Spotta zal de stadjers wel van folders voorzien. Santibri-Axender is denk ik meer gericht op de provincie.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

247
Hartelijk bedankt voor de aardige meelevende reacties. Het gaat nu nog redelijk goed met hem zodat ik gelukkig nog wel even de post, kranten en folders kan blijven bezorgen. Op het ogenblik gebruikt hij nauwelijks medicijnen. Alleen een slaaptablet. Hij kan nog kleine stukjes autorijden in de buurt en in Breda maar rijdt niet helemaal naar Utrecht. Hij kan niet zo makkelijk zijn hoofd draaien omdat hij in zijn nek waar hij geopereerd is stug weefsel heeft en lange stukken vindt hij te vermoeiend. Hij gaat wel mee kaarten maar dan gaan we met de auto en moet ik meestal rijden. Hij heeft laatst wel gereden toen ik 47 pakketten folders had. Maar dat was gewoon hier in de wijk. We hebben toen samen 2 lange straten gedaan. Nu zit hij gewoon beneden voetbal te kijken. Hij kan niets meer slikken en heeft een maagsonde en ook een stoma. Door dat laatste hoeft hij niet zo vaak naar de w.c. Hopelijk blijft hij nog een tijdje zo. Van de uitzaaiingen merkt hij nog helemaal niets dus dat is positief. Morgen horen we of ze nog wat structureels gaan doen aan het bloedverlies. Hij heeft wel 2 zakjes bloed gehad en reageert daar goed op. Maar het is inderdaad niet zo lekker zo'n begrafenisstoet te zien als je bedenkt dat je zelf binnen nu en pakweg 1 jaar ook achter zo'n kist moet lopen. Ik ging me dus maar snel helemaal op de post concentreren.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

249
Sterkte postbode7,

Ik doe de post op een industrieterrein, best wel leuk om daar te bezorgen. Heb ook een tankstation en McDonalds in mijn bezorgwijk liggen en vele autobedrijven. Echt veel maak ik niet mee, maar deze was toch best opvallend. Ik zag post liggen die ik vorige week had bezorgd op vrijdag, kennelijk waren ze er niet blij mee en hebben ze het gewoon buiten neer gelegd :/ ik heb natuurlijk meteen een melding gedaan, maar goed ik heb het bezorgd en als ik het eenmaal bezorgd heb dan is het van het bedrijf waar ik de post heb in gedaan..
cron