Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

303
Haa heb gisteren iets raars meegemaakt tijdens bezorgen.
Was rustig aan 't rondbrengen maar, opeens komt er een vrouw achter me aan op de fiets en riep meneerrr!!!!
Ze vroeg heel paniekerig heeft u mijn huissleutel gezien bij nummer 9
ik heel droog nee, wat moet ik met je huissleutel kom alleen je post brengen :?
Toen ze zei oké is goed! vervolgens heb ik straat afgemaakt en daarna ging ik naar huis om te herladen.
Niet eens 1 min thuis een email dat ik Sandd moet bellen & ik word gebeld door Sandd meteen erna.
Nam telefoon op ze zeiden we hebben een klacht binnengekregen over dat u misschien een huissleutel had meegenomen?
ik nogmaals néé :? toen ze zei oké is goed *einde gesprek*

Later was ik klaar met bezorgen tegen 4u
Ben ik naar haar huis gegaan waarom ze een aanklacht had ingediend terwijl ik geen huissleutel uit de deur heb gepakt.
Ze zei daarna heb hem weer gevonden lag op m'n fiets en ze had Sandd weer gebeld dat ie gevonden was *gelukkig maar* :D

Maar vond het maar een vage situatie.... (Y)

Fijne dag allemaal!

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

306
ronald1975 schreef:ga je er ook werk van maken om het ontslag aan te vechten?
Ja maar natuurlijk het is maar m'n 2e keer dat ik bezorg :?
Het werd mij aangeraden om nog een x naar haar toe te gaan.
Maar ik zit te twijfelen aangezien ik gisteren naar haar toeging na 't bezorgen om te vragen waarom ze een aanklacht had ingediend & ze zei als ik nog zag lopen had ik sorry gezegd....
Weird situation :?

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

308
Als hij op haar zadel lag dan is hij uit haar zak gevallen. Waarom zou je haar sleutel gepakt hebben? Zeker aanvechten. Hier heb jij niets mee te maken. Bovendien ben je nog naar haar toegegaan. Dat mens vertrouw ik niet.

Trouwens een sleutel kan niet op een zadel liggen. Die valt daar af. En wanneer zag ze hem dan op haar zadel liggen? Ze kwam toch naar je toefietsen? Dan zat ze toch op haar fiets. Dit lijkt op postbode pesten. Je hebt helemaal geen tijd gehad om hem op haar zadel te leggen. Ze durft niet voor haar vergissing uit te komen en nu ben jij obtslagen en hebt ook nog eens een slechte naam. Onterecht.

Je onderaannemer bellen en uitleggen. En vertel waarom het niet klopt.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

310
wat een raar verhaal.
en waarom ontslaat sandd je per direct? is er aangifte gedaan?

@slagvaardige
het lijkt wel of je erbij bent geweest ? je hebt een ruime fantasie :D

laat mystic met coordinator ernaar toe gaan.
waarom twijfelen om ernaar toe te gaan? Als je zeker bent van je onschuld moet je het er niet bij laten zitten!
als de verdenking ter plekke wordt ingetrokken kan de coordinator niet
anders doen dan ontslag ongedaan maken en je een bloemetje geven..

zet hem op mystic!
cron