Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

172
Een lachwekkende blunder vandaag.
Lekker weer, heerlijk zonnetje, ik lekker vrolijk door de straat lopen. Op een lekker vlot tempo. Post op 34 bezorgd, loop naar 40 al envelop van de stapel plukkende. Zooo tegen een lantaarnpaal. HOPPA! BOING! :lol:

Deed gelukkig geen pijn, maar ik keek wel of niemand het zag. Zag een breed grijzende meneer aan de overkant staan die net in zijn auto wilde stappen! hahahaha

Toen moest ik ook wel lachen. :mrgreen:

175
gelukkig goed afgelopen! Tegen lage paaltjes oplopen is mij ook nog wel overkomen.. maar een lantaarnpaal dat doe je goed haha! Ach, als je er maar om kunt lachen :D

Bij ons is ineens de Trekpleister met de noorderzon vertrokken. Is helaas ook weer een postadres die ik moet missen, want er komt niks meer in. (veel leegstand hier). Staat er een bejaarde meneer naar het lege pand te kijken. Iets emotioneel aangeschoten kijkt hij me aan en zucht 'het is wat ...' oooh vond het zo zielig!

176
Ik zag dat een jochie heel gebiologeerd keek naar een man in een hoogwerker. Toen hij, mij zag aan komen, keek hij naar mij. De post die ik voor dit adres moeder. Zij zei "ga maar binnen leggen". Ik was al een huis verder toen ik zag dat er nog een brief voor dit adres was. Ik liep terug, gaf hem aan deze jongen en zei "leg deze ook maar binnen" Zijn moeder zag dat de brief voor hem was en waar de brief vandaan kwam en zei toen tegen hem: 'dan weet jij wel van wie hij is'

177
eenzaam heid ten top

Gisteren bezorgde ik per ongeluk 2 adressen fout, dus aanbellen maar. Stappen tegelijk 2 oudere dametjes uit hun deur en even uitleggen hoe en wat.
Vonden ze niet erg en maakten gebruik voor een onderonsje met mij, t is ook zo stil zei er eentje. De ander beaamde dat en weer naar mij, U heeft nog tijd mevrouw he?Nou als het aan hen lag stond ik er nog een dik uur te leuteren haha.

179
Al een half jaar wordt een bepaalde brievenbus voller en voller. Op het moment is het zo vol dat er geen kruimeltje meer in past. De man reageert niet als je aanbelt en dus gaat de post (belastingbrieven/rekeningen/afschriften etc.) retour. Kwam ik vandaag zijn buurvrouw tegen. Die zag waarschijnlijk dat ik post terug stopte in mijn fietstas. Zegt ze tegen mij dat hij vertikt om zijn brievenbus te legen 'omdat het toch geen leuke post is"

... ahum...