trappen ja, van die afgesleten treden

maar met de piekdagen minder lastig geertjan

Helaas, zo makkelijk gaat dat niet. Ik heb op mijn route ook 10 huizen bovenop een supermarkt. Om daar te komen moet ik via brandtrap omhoog klimmen. Erg vervelend en die brandtrap is met vochtig weer zeer glad en dan heb ik het nog niet eens over de maanden dat het vriest! Deze route heb ik al 1,5 jaar en ook meerdere keren melding van gemaakt. Het antwoord was telkens dat ik gewoon moest bezorgen. En dat geld dus ook voor gladde tegels of van die houtenbruggetjes die mensen in hun tuin hebben (heb daar ook 1 van in mijn route). Spekglad door een alg laag.postgirl schreef:Is dat gladde tegels een gevaar? Niet bezorgen daar. Begrijpt jouw depothouder wel...
Wow.. geluk gehad met dat muurtje.. wat een belachelijk actie! Wat een humor om post/krant/reclame bezorgers kapotte enkels te bezorgen. Fijn dat het goed is afgelopen!slagvaardige schreef:Dinsdag in mijn invalwijk had iemand bij een huis aan het begin van het pad naar de voordeur, een muurtje van stenen gemaakt (van twee stenen bovenop elkaar) en daarover heen een stapel bladeren gegooid, zodat het haast niet opviel. Iemand had wat van de bladeren en stenen weggeschopt, dus ik zag het gelukkig op tijd. Had ik of een ander die daar moest zijn, een lelijke smakker kunnen maken.
Wie doet nu zoiets?
@Marloes, ik heb ook een gebouw met een brandtrap in mijn wijk. Helemaal bovenaan zit de box met brievenbussen. En dan ook nog aan de linkerkant. Heel lastig. Voor de bewoners is het handig als ze de post aan het einde van de galerij op kunnen halen. En de brievenbussen zitten dan voor hen aan de rechterkant. Is misschien gemakkelijker. Maar voor de bezorgers (die rechtshandig zijn) is het knap lastig.
Hadden ze die bladeren er inderdaad overheen gegooid, of waren die bladeren er gewoon overheen gewaaid?slagvaardige schreef:Dinsdag in mijn invalwijk had iemand bij een huis aan het begin van het pad naar de voordeur, een muurtje van stenen gemaakt (van twee stenen bovenop elkaar) en daarover heen een stapel bladeren gegooid, zodat het haast niet opviel. Iemand had wat van de bladeren en stenen weggeschopt, dus ik zag het gelukkig op tijd. Had ik of een ander die daar moest zijn, een lelijke smakker kunnen maken.
Wie doet nu zoiets?
@Marloes, ik heb ook een gebouw met een brandtrap in mijn wijk. Helemaal bovenaan zit de box met brievenbussen. En dan ook nog aan de linkerkant. Heel lastig. Voor de bewoners is het handig als ze de post aan het einde van de galerij op kunnen halen. En de brievenbussen zitten dan voor hen aan de rechterkant. Is misschien gemakkelijker. Maar voor de bezorgers (die rechtshandig zijn) is het knap lastig.