Ik heb een afstandsmeter (laser) van iemand. Het valt mij op dat er nogal wat adressen tussen zitten die zich niet houden aan de 10 meter. Variërend tussen 12 meter en 17 meter zijn geen uitzonderingen.
Dan heeft die bewoner ook nog eens een stoep voor de brievenbus zodat je eerst fiets ook nog verderop moet zetten omdat je er dan net niet bij kunt. Vind dat die mensen wel post moeten blijven ontvangen alleen dan niet elke dag. Dus bijvoorbeeld één keer in de week dat ze post krijgen.
o god, nu heeft het ook al een laser???? hebbie dat gedaan met de kerstdagen gedaan? staan laseren om te kijken of dat huizen zich aan de 10 meter houden?? dacht dat postbezorger zijn een leuke baan was, maar als ik verzendenontvangen zo steeds leest.... vraag me af waarom je postbode ben geworden, als je doormiddel van zoveel *nuttelozer* misschien voor jou *nuttige* vragen steld, waarop jij al een voorgebreiden mening hebt.
Postbezorgster *religroup**sandd* is back since 8/7/13!
Als ik me aan die afstanden moet houden kan ik beter meteen stoppen, allemaal brievenbussen halverwege de dijk
Kom op verzendenontvangen : gewoon doorgaan en lol houden in je werk