ps:
ik denk dat ik net een slecht voorbeeld heb gepakt, met die 99/999. Waarschijnlijk is dat gewoon een corrupte code

Ook die splitscode en de telcode er niet altijd merk ik, daardoor zag het er bij mij anders uit als in jouw voorbeeld.
Maar ik begrijp hem nu, en ik heb geoefend met die 50 retouren wat niet voor mijn wijk was. ik was in 5 minuten klaar. Goede score toch?

Ik moet wel zeggen, deze test is absoluut niet representatief, want het zijn allemaal dezelfde poststukken wat het dus makkelijker maakt, en het zijn maar 2 verschillende straten met in totaal 4 verschillende code's.. dus ik moet tot morgen wachten voor een echte test
Op dit moment kan ik echter wel enthousiast worden, al zie ik niet heel veel voordelen ten opzichte van gewoon op de postcode te sorteren? want ook met de postcode kan ik eerst de eerste cijfer nemen en daarna het tweede, en dan heb ik denk ik dezelfde aantal stapeltjes. Sterker.. die code is zelfs gebaseerd op die postcode!
Ja, ik zie wel 1 voordeel.. wat ik van plan ben is om 1 grote sorteermuur bij mij te maken, zodat ik die 2 stappen kan samenvoegen tot EEN stap! En in dat geval is 4/6, 7/7, en 8/46 makkelijker als xs, xl, bm en br....
maar... 1 vraag: zijn die codes elke week weer hetzelfde voor dezelfde huisnummers? Of worden die ter plekke weer opnieuw verzonnen?
En heeft VSP ook zo'n looproutecode?