Zo zeg, 12 meter.... het is een grof schandaal! Reken maar eens uit hoeveel dat scheelt op jaarbasis (eventueel met aftrek van meettijd). En dan ook nog van je fiets moeten stappen. Heb je de arboregels daar al eens op nagelezen?
Je hebt gelijk hoor, ze mogen blij zijn als je 1x in de week dat hele eind wil lopen.
(Je baas zal wel denken: laser op!)
Re: De mens met de meter: Meten is weten?
32@pinarello
is dat vanuit Postnl Pinarello?
steekproeven of n.a.l.v. klachten.. waar bezorg je dat ze dagelijks in je fietstassen hebt?
toch niet bij vzo in de wijk
wil je zo,n brief hier afdrukken ..
want dan heeft vzo ( je nodigt zo uit om te dollen vzo ook het antwoord waar het topic mee begon)
in ieder geval niet voor niets zelf gelaserd.. voor als vzo weer overstapt naar Postnl binnenkort
kan je direct de foute brievenbussen weer in je bezorgrapportje verwerken.
steekproeven of n.a.l.v. klachten.. waar bezorg je dat ze dagelijks in je fietstassen hebt?
toch niet bij vzo in de wijk

wil je zo,n brief hier afdrukken ..

want dan heeft vzo ( je nodigt zo uit om te dollen vzo ook het antwoord waar het topic mee begon)
in ieder geval niet voor niets zelf gelaserd.. voor als vzo weer overstapt naar Postnl binnenkort
33CJIBCarla41 schreef:@pinarello
toch niet bij vzo in de wijk![]()
wil je zo,n brief hier afdrukken ..![]()

34Is ze nu opeens weer bij de post ?har099bezorger schreef:dacht dat postbezorger zijn een leuke baan was, maar als ik verzendenontvangen zo steeds leest.... vraag me af waarom je postbode ben geworden.
Ze was toch alweer bij SandD gaan werken ?
Ik kan er naast zitten natuurlijk

35

Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

37@de nieuwe
ze? het kan ook een hij zijn.
maar hebben mannen zoveel stof tot schrijven
ze? het kan ook een hij zijn.
maar hebben mannen zoveel stof tot schrijven

38denieuwe schreef:Zo zeg, 12 meter.... het is een grof schandaal! Reken maar eens uit hoeveel dat scheelt op jaarbasis (eventueel met aftrek van meettijd). En dan ook nog van je fiets moeten stappen. Heb je de arboregels daar al eens op nagelezen?
Je hebt gelijk hoor, ze mogen blij zijn als je 1x in de week dat hele eind wil lopen.
(Je baas zal wel denken: laser op!)
jij bent grappig!

Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

39Hahaha, ja ik moest er ook wel om lachen. Die Denieuwe!

40verzendenenontvangen schreef:Ze hadden daarvoor een aparte meter die ze mee namen. Weet zo niet hoe die er uitzag, een stok en daaronder een apparaatje dacht ik?
MEETWIEL ( me.twiel )

Postbezorger Sandd