Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

321
@slagvaardige

Precies wat je nu allemaal zegt zei m'n vader ook. Alleen ben hier geboren dus ik zie het niet zo 123 als discriminatie
Maar heb tegen Sandd gezegd als ze niks ondernamen met de onderaannemer dat ik naar de politie zou opstappen vanwege valse beschuldiging. Ze hebben gisterenmiddag al m'n spul opgehaald :cry:

Zal jullie up to date houden thanks for the support (Y)

324
Vrijdag stond ik bij een woning om post in de brievenbus te stoppen. Toen zag ik dat de sleutel er aan de buitenkant nog op zat. Ik belde netjes aan. Geen mens te zien. Heb 10 tellen gewacht en toen nog eens aangebeld. Nog niemand. Ben de andere huizen in het kleine straatje gaan bezorgen en op de terugweg nog eens gebeld en gekeken (het was een woning voor ouderen) want je weet maar nooit. Niemand te zien in keuken en kamer en niemand die de deur open deed. Toen maar bij de buurvrouw aangebeld. Die ken ik want die zit toevallig op dezelfde kaartclub. Heb haar de situatie uitgelegd. Zij heeft toen de deur op slot gedaan en de sleutel meegenomen. Ze zou in de gaten houden als die mevrouw weer thuiskwam (die zit ook op de kaartclub) en dan de sleutel overhandigen. Die mevrouw zat volgens haar bij de kapper. Tja.
Ik vind het normaal om even aan te bellen als ik sleutels aan de buitenkant op deuren zie of er ramen van de auto open staan of er dekbedden buiten hangen en het dreigt te gaan regenen. Is wel zo netjes. Ik zou ook blij zijn als anderen me dan zouden waarschuwen.

325
Autoraam open, sleutel in de slot, of raam open met regen, altijd bel ik ook aan..

Een keer zag ik een raam open en een deken buiten hangen. En het ging regenen, dus ik belde aan. Er deed toen een meisje van 9 open. Ik vroeg of haar moeder thuis was. Dat was niet zo, dus heb ik het maar tegen haar gezegd. Toen ik weer langs hetzelfde huis liep, was de deken verdwenen. :)
ex Sandd Postbezorgster