Zo ook mij, je ziet wel eens dat mensen de sleutels zijn vergeten en dan zitten ze nog in het slot.
Meestal bel ik even aan om te vragen of ze dit weten

Nu een paar jaar geleden zag ik ook weer sleutels ( dat dacht ik) aan de deur hangen
Dit waren geen sleutels maar een deurklopper,ik had al aan gebeld toen ik dit ontdekten.

Ik lees dat er heel wat bezorgers zijn geweest die in een verkeerde straat gelopen hebben om post te bezorgen net zoals ik.

En maar niet te spreken van glij partijen en val partijen natuurlijk ook ik viel over een stoeptegel , die iets omhoog stond,
ik viel en en op mijn gezicht en mijn neus lag open bloedend naar de kerk daar was gelukkig dat die deze avond repetie waren van het koor.
En deze hebben mij geholpen en dan thuis kommen met een groot verband op mijn gezicht,mijn vrouw schrok wel even.

Dag later naar de dokter die heeft het het verband eraf gehaald en een pleister op gedaan.
Volgende op een verjaardag moest ik natuurlijk uitleg geven wat er gebeurd was,daar zeide ze volgens mij staat je neus schreef.Volgende dag weer naar de dokter deze heeft kontakt op genomen met het zieken huis de speciaalist heeft mijn neus recht gezet en dit zonder verdoving,dit heb ik geweten