Re: Ergenissen

51
Carla41 schreef:@postgirl

ik denk niet dat jouw coordinator er wat aan kan/ gaat doen.
.
Na eerst de bezorger gevraagd te hebben het voortaan even door te duwen..
vaak is het niet met opzet maar beetje nonchalance.

blijft het wekelijks terugkeren dan noteer ik de code en
geef dat door aan vsp./axender.
Vsp is er scherp op.

en zeiknatte reclame post ( niet geseald) duw ik niet door maar haal het er eerst uit.
doe mijn post er goed in en schuif de post dan terug met de natte kant buiten. ( kan het drogen :D )


dat helpt echt wel. want dan gaat het weer tijden goed.
Nou hier is Netwerk VSP veranderd naar Spotta... www.spotta.nl Deze site heb ik dan ook gelijk doorgegeven aan mijn depothouder.

Hier zitten de reclamefolders in plastic folie..

Ik wacht eerst de reactie van mijn depothouder af. Als dit niet helpt, ga ik zelf contact opnemen met Spotta.. ;)
ex Sandd Postbezorgster

Re: Ergenissen

52
postgirl schreef:
Carla41 schreef:@postgirl

ik denk niet dat jouw coordinator er wat aan kan/ gaat doen.
.
Na eerst de bezorger gevraagd te hebben het voortaan even door te duwen..
vaak is het niet met opzet maar beetje nonchalance.

blijft het wekelijks terugkeren dan noteer ik de code en
geef dat door aan vsp./axender.
Vsp is er scherp op.

en zeiknatte reclame post ( niet geseald) duw ik niet door maar haal het er eerst uit.
doe mijn post er goed in en schuif de post dan terug met de natte kant buiten. ( kan het drogen :D )


dat helpt echt wel. want dan gaat het weer tijden goed.
Nou hier is Netwerk VSP veranderd naar Spotta... http://www.spotta.nl Deze site heb ik dan ook gelijk doorgegeven aan mijn depothouder.

Hier zitten de reclamefolders in plastic folie..

Ik wacht eerst de reactie van mijn depothouder af. Als dit niet helpt, ga ik zelf contact opnemen met Spotta.. ;)
Hier is het nu ook spotta. Sinds het geplastificeerd is, is het helemaal een drama geworden. Misschien omdat het niet meer nat kan worden door het plastic... Paar weken geleden hing het zo ver uit diverse brievenbussen (in deur) dat het er bijna uitviel.

Hopelijk doen ze er bij jullie wel wat aan. Hier hebben ze er echt maling aan lijkt het wel!

Re: Ergenissen

54
marloes schreef:
postgirl schreef:
Carla41 schreef:@postgirl



Hier is het nu ook spotta. Sinds het geplastificeerd is, is het helemaal een drama geworden. Misschien omdat het niet meer nat kan worden door het plastic... Paar weken geleden hing het zo ver uit diverse brievenbussen (in deur) dat het er bijna uitviel.

Hopelijk doen ze er bij jullie wel wat aan. Hier hebben ze er echt maling aan lijkt het wel!
Wellicht ook omdat het nu zulke enorme pakketten zijn (dikker soms dan een telefoonboek) dat je het haast niet meer door de bus krijgt. Sommige bezorgers proberen het niet eens meer door de bus te duwen, maar gooien het gewoon voor de deur neer (Amerikaanse krantenbezorger style)

Re: Ergenissen

55
Newman schreef:
Wellicht ook omdat het nu zulke enorme pakketten zijn (dikker soms dan een telefoonboek) dat je het haast niet meer door de bus krijgt. Sommige bezorgers proberen het niet eens meer door de bus te duwen, maar gooien het gewoon voor de deur neer (Amerikaanse krantenbezorger style)
De pakketten zijn inderdaad enorm! Dat is mij ook opgevallen. Tsjah.. dan moet Spotta zelf toch eens duidelijke afspraken maken. Ik was zelf ook even aan het rondkijken en er staat een filmpje online op de site. Die moeten jullie voor de grap eens bekijken! Daar wordt het gepromoot om muziek te luisteren tijdens het bezorgen.. ik weet niet hoe jullie hier over denken. Ik ben zelf een grote muziekfan. Draai hele dag door muziek, ga naar concerten, koop platen/Cd's... maar muziek luisteren tijdens het werk.. dus ook postbezorgen vind ik persoonlijk niet netjes.

postgirl schreef:Trouwens, ik ontdekte dat Spotta ook een Facebook-pagina heeft en daar stapelt ook klachten op... :roll:
haha dat valt inderdaad op! (heb even gekeken)

Re: Ergenissen

57
Ik raak mijn concentratie kwijt als ik muziek luister tijdena het bezorgen. En wat belangrijker is; je hoort het verkeer niet meer aankomen. Het kan dus gevaarlijk zijn. Jongeren zijn nog iets impulsiever. Maar goed, de een zal wel extra goed opletten en de ander weer minder.

Re: Ergenissen

59
Voor mij is muziek ook funest voor de concentratie, maar er zijn mensen die dat andersom hebben, zich met muziek juist goed kunnen concentreren. Ik heb eens op een secretariaat gewerkt met iemand die altijd de radio aan 'moest' om te kunnen werken. Niet lang volgehouden. ;)

Maar ik zit te denken: bij notoire klagers is het misschien wel handig om oordopjes in te doen, zodat ze je minder makkelijk aanspreken :)

Ik heb een nieuwe ergernis erbij: een heel zorgvuldige nieuwe bezorger in de wijk… hij doet de hekjes die je altijd gewoon open kunt duwen op het slotje… AU! :-) :-)

Re: Ergenissen

60
Vandaag hilarisch gewoon, valt mijn fiets pal voor de weg werkers om, de bundel net losgemaakt in mn mand dus alles over straat .....voor hun neus. Kun je alles weer op rij leggen en net een grote straat natuurlijk .......even later doe ik padoes de verkeerde nr s in de verkeerde brieven bussen, tsja van die dagen.

En nog een mopper als toetje dat ik niet langs zijn auto mag rijden die zo staat dat ik er wel langs kan.......
cron