Re: Hoe ver gaat postnl.....

91
Even off topic:

Ik zag trouwens gisteren toevallig op red de postbode dat iemand van hier, een stukje van mij, daar geplaatst had onder zijn eigen naam. Ik vind citeren normaliter prima, maar liever geen stukjes van mij daar neerzetten. Zeker niet zonder mijn medeweten. En dit was geen citeren, maar een stukje uit een bericht van mij kopieeren en plakken. Dat geschreeuw op "reddepostbode.nl" bevalt me niet, vandaar dat ik daar geen berichten plaats.

Re: Hoe ver gaat postnl.....

92
slagvaardige schreef:Even off topic:

Ik zag trouwens gisteren toevallig op red de postbode dat iemand van hier, een stukje van mij, daar geplaatst had onder zijn eigen naam. Ik vind citeren normaliter prima, maar liever geen stukjes van mij daar neerzetten. Zeker niet zonder mijn medeweten. En dit was geen citeren, maar een stukje uit een bericht van mij kopieeren en plakken. Dat geschreeuw op "reddepostbode.nl" bevalt me niet, vandaar dat ik daar geen berichten plaats.
Je hoort daar ook geen berichten te plaatsen, want je bent helemaal geen postbode. En ze stellen dat ook niet op prijs daar. En tussen het geschreeuw door, zijn er wel degelijk constructieve berichten van bv. Bart van Donselaar en Leo Lamers.

Re: Hoe ver gaat postnl.....

94
slagvaardige schreef:Het ging om een stukje dat ik hier geplaatst had en dat was gekopieerd en daar naartoe geplaatst onder de naam van iemand hier. Heb ik liever niet.
Welk stukje?... en wie is de schuldige?! :twisted:
Door al dat 'kip zonder kop gepiep' op reddepostbode.nl, lees je zo over de constructieve, berichten heen.
Dat komt omdat die site zo slecht is opgezet. Als die mevrouw van de SP nou echt hart zou hebben voor de zaak, dan had ze wel een fatsoenlijk forum opgezet voor die arme postbodes. Maar nee hoor, het gaat uiteindelijk alleen maar om kiezers te winnen en lekker populair te doen. De SP verschilt daarin niet veel van de PVV. En ik heb zo mijn twijfels bij dat soort partijen, maar misschien dat de SP ooit nog het tegendeel kan bewijzen. Maar voorlopig blijf ik zeer skeptisch.

Re: Hoe ver gaat postnl.....

95
@slagvaardige

nou ben ik GEEN sp aanhanger.. maar je doet mw. Gesthuizen nu echt te kort.
als er iemand is die, zich al jaren sterk maakt voor de postbeweging dan is zij dat wel.
als er iemand is, die het hart op de goede plaats heeft zitten , in den Haag.. dan is zij dat zeker!

dankzij het aanhoudend politiek aanvechten van arbeidsverhoudingen zoals bij sandd/dhl/vsp heeft
ze toch in ieder geval bewerkstelligd dat we bij de nieuwe postbedrijven nu een cao kunnen aangaan.
dat er goed gekeken moet worden naar of het minimumloon wordt nageleefd... e.d.

volg de debatten eens slagvaardige... zo,n forum is een middel om meningen te verzamelen.
Ps.. mijn persoonlijke mening hoor..

je bericht, dat mensen stukjes van jou plakken en knippen en op red de postbode zetten is
natuurlijk belachelijk. maar zie het als een eer... ;) iemand vond jouw redenatie ws Top :lol:
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 02 feb 2012, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Hoe ver gaat postnl.....

97
slagvaardige schreef:Even off topic:

Ik zag trouwens gisteren toevallig op red de postbode dat iemand van hier, een stukje van mij, daar geplaatst had onder zijn eigen naam. Ik vind citeren normaliter prima, maar liever geen stukjes van mij daar neerzetten. Zeker niet zonder mijn medeweten. En dit was geen citeren, maar een stukje uit een bericht van mij kopieeren en plakken. Dat geschreeuw op "reddepostbode.nl" bevalt me niet, vandaar dat ik daar geen berichten plaats.
Mee eens...ik vind het ook een stelletje oproerkraaiers die daar posten!
Ook aso om dat zonder jouw medeweten te doen.

Laten ze hun energie stoppen in het vinden van een nieuwe baan.
Ze blijven maar hangen in 'die goeie ouwe tijd'.

Re: Hoe ver gaat postnl.....

98
Jette schreef: Laten ze hun energie stoppen in het vinden van een nieuwe baan.
Dat properen de meeste postbodes heus ook wel. Maar wat als je bijna geen opleiding hebt en te oud bent om nog te leren? Tegenwoordig worden 50-plussers sowieso nergens meer aangenomen. En met de economie gaat het ook niet echt goed op dit moment, dus is het haast onmogelijk om een nieuwe baan te vinden.
cron