Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

57
Dank je wel voor je reactie Carla. Gezien het feit dat "herling & Strijdhorst" natuurlijk ook onkosten heeft als onder-aannemer (en er ook wel wat aan wil verdienen om de postbezorging voor SANDD uit te voeren) denk ik dat dit wel een van de netste onder-aannemers is.

Bij PostNl verdien ik als ik alleen mijn contract-uren (15 per week) werk 607 euro per maand bruto.

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

58
@sunbow

alsjeblieft sunbow :P
ik neem aan dat je boven de 23 bent... en de tarieven staan op de postnl vacature site..
bij postnl = 15 uur toch een brutoloon van 584.. (8,99 per uur)
hoe krijg jij het voor elkaar om meer te krijgen?

qua onderaannemer in vgl met postservice e.d. denk ik ook wel dat dit een betere is..

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

59
Carla41 schreef:@sunbow
alsjeblieft sunbow :P
ik neem aan dat je boven de 23 bent... en de tarieven staan op de postnl vacature site..
bij postnl = 15 uur toch een brutoloon van 584.. (8,99 per uur)
hoe krijg jij het voor elkaar om meer te krijgen?
Wellicht zijn de bedragen die op jouw vacaturesite staan niet helemaal precies, of niet actueel,
maar veel scheelt het niet; ik had deze maand bruto 9.13 euro per uur.

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

60
bij postnl = 15 uur toch een brutoloon van 584.. (8,99 per uur)
hoe krijg jij het voor elkaar om meer te krijgen?
Dit krijg ik voor elkaar door trouw te blijven aan postNL :mrgreen: De bedragen op de vacaturesite zullen waarschijnlijk de bedragen voor het eerste dienstjaar zijn. Na 3 dienstjaren gaat je salaris een stapje omhoog (mits postNL je een contract voor onbepaalde tijd wil geven en je je werk goed verricht hebt). Volgens mijn laatste loonstrookje ontvang ik 9,31 bruto per uur.
cron