Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

61
sunbow schreef:
bij postnl = 15 uur toch een brutoloon van 584.. (8,99 per uur)
hoe krijg jij het voor elkaar om meer te krijgen?
Dit krijg ik voor elkaar door trouw te blijven aan postNL :mrgreen: De bedragen op de vacaturesite zullen waarschijnlijk de bedragen voor het eerste dienstjaar zijn. Na 3 dienstjaren gaat je salaris een stapje omhoog (mits postNL je een contract voor onbepaalde tijd wil geven en je je werk goed verricht hebt). Volgens mijn laatste loonstrookje ontvang ik 9,31 bruto per uur.
Jaja... trouw blijven is iets dat werknemers doen in deze dagen, maar werkgevers.... met een beetje mazzel heb je een wijk waar ze verder niemand zo gek voor krijgen. :mrgreen:

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

63
Geeft postnl nu in 2014 nog contracten na 3 jaar?
Ze kijken tegenwoordig wel veel strenger of ze iemand een contract voor onbepaalde tijd gaan geven (en contracten zijn nog maximaal 12 uur). Wat dat betreft heb ik een mazzeltje gehad. Maar een collega (met een klein contract van 6 uur per week) hebben ze per 1 april (geen grap) toch een contract voor onbepaalde tijd gegeven (is een collega die nooit ziek is, haar werk goed doet en af en toe bereid is bij te springen bij veel zieken/verlofgangers).

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

64
Carla41 schreef: Geeft postnl nu in 2014 nog contracten na 3 jaar?
Onze wijkpostbode heeft gelukkig een vast contract gekregen na 3 jaar.
Toen hij kwam verdwenen alle problemen die we eerst jarenlang hadden met bezorging door de oude vaste krachten.
Hoewel ik hard heb meegedaan met stickeren voor "Red de postbode", is het verdwijnen van de oude postbodes in onze buurt eigenlijk een verbetering gebleken. Durf het alleen nog steeds niet te zeggen tegen mijn oom die gepensioneerd PTT'er is. :mrgreen:

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

69
@opdedeurmat
wel goed knippen en plakken hoor :D WAS dat maar waar op de deurmat!

Carla41 schreef: Geeft postnl nu in 2014 nog contracten na 3 jaar?
Geertjan schreef: ik kreeg meteen een kontrakt voor onbepaalde tijd..

opdedeurmat.nl schreef: Nu zijn ze vooral gul met onbeTaalde tijd :-)
Eigenlijk is dat meer om te huilen, toch :cry:
cron