Re: Ergenissen

71
postgirl schreef:
Carla41 schreef:@postgirl

ik denk niet dat jouw coordinator er wat aan kan/ gaat doen.
.
Na eerst de bezorger gevraagd te hebben het voortaan even door te duwen..
vaak is het niet met opzet maar beetje nonchalance.

blijft het wekelijks terugkeren dan noteer ik de code en
geef dat door aan vsp./axender.
Vsp is er scherp op.

en zeiknatte reclame post ( niet geseald) duw ik niet door maar haal het er eerst uit.
doe mijn post er goed in en schuif de post dan terug met de natte kant buiten. ( kan het drogen :D )


dat helpt echt wel. want dan gaat het weer tijden goed.
Nou hier is Netwerk VSP veranderd naar Spotta... http://www.spotta.nl Deze site heb ik dan ook gelijk doorgegeven aan mijn depothouder.

Hier zitten de reclamefolders in plastic folie..

Ik wacht eerst de reactie van mijn depothouder af. Als dit niet helpt, ga ik zelf contact opnemen met Spotta.. ;)
Contactpersoon gaat er inderdaad niks aan doen.. :shock: Dus ik ga zelf klacht indienen als dit nog 2x gebeurt..
ex Sandd Postbezorgster

Re: Ergenissen

72
Niks aan om je te moeten ergeren aan een 'collega concurrent' of hoe we het beestje maar gaan noemen. Vervelend is het wel. Hier is 'spotta' al een paar keer genoemd, maar dat blijft in mijn buurt een ergernis. Ik weet wie het is, maar aanspreken heeft geen zin. Nu bezorgd de persoon ook nog op de verkeerde dag, namelijk vrijdag. (het mag alleen op maandag/dinsdag) Ik zorg er altijd voor dat ik zo vroeg mogelijk begin zodat ik geen 'last' ervaar van de uithangende reclamepakketten.
We doen allemaal ons best, maar het zou soms wel wat prettig zijn dat ieder de post door duwt..
Misschien dat ik de enige ben, maar ik haal soms de post/reclame/krant van de concurrent eruit.. doe de mijne erin en laat dat van de concurrent er mooi half uithangen! Is een extra handeling, maar ik ben het soms zo zat om iemand anders zijn werk te doen! En bij Spotta hangt het de laatste tijd er zover uit dat het er aan de buitenkant bijna uit valt. Soms ligt het ook al het stoepje. Als dit gaande is, laat ik het daar ook mooi liggen! Ik zou me diep schamen als de persoon na mij mijn post of die irritante PCL agenda's er eerst doorheen moest duwen!

Re: Ergenissen

73
@marloes

daar zou ik weinig moeite mee hebben.
pak zo.n folderpakket.. noteer de wijkcode en bel dat dezelfde dag door. aan Netwerk VSP.

of ze bezorgen te laat ( had het ma/di al gemoeten en zijn de akties bijna voorbij)
of ze bezorgen te vroeg ( en komen mensen zaterdags in de winkel voor acties die pas na het weekend ingaan.)
dat is heel vervelend! voor de klant en voor het winkelpersoneel.

Komen er VEEL klachten bij vsp over te dikke folderpakketten, doen ze daar mischien ook wat aan.
je bereikt de doelgroep zo niet.. want mensen willen eerder een nee sticker op de voordeur.

Re: Ergenissen

74
Ja, te dikke folderpakketten. Ik weet er alles van. Op drukke dagen krijg ik wel eens 32 pakketten terwijl ik maar 280 adressen in mijn wijk heb. Soms zijn ze zo dik dat het plastic al gescheurd is als ik de pakketten thuis geleverd krijg. Maar ik laat ze er echt niet uithangen. Mooi niet. Gaat hij er niet in dan scheur ik dat pakket open en haal er de helft of 1/4e uit en gaan de folders er in 2 of 3 keer in en heeft men een afdak dan leg ik dat pakket daar neer. Helaas doen sommige collega's van VSP dat wel (pakketten uit de brievenbus laten hangen). Daaraan kan ik me ook wel storen. Ik vind dat zo slordig staan. Dan zucht ik maar eens en duw ze gewoon door of haal ze eruit (als de brievenbus vol is), stop mijn post erin en daarna gaat dat pakket folders of de krant er achteraan. Maar de grootste ergernis: opgebroken straten zodat je om moet lopen of ineens de boel wat om moet gooien.

Re: Ergenissen

75
Dat meen je niet postbode7. :oops:

Dit vind ik nou echt een SLECHT voorbeeld voor de jongere folderbezorgers.

"Gaat hij er niet in dan scheur ik dat pakket open en haal er de helft of 1/4e uit en gaan de folders er in 2 of 3 keer in ."

Re: Ergenissen

76
Carla41 schreef:Dat meen je niet postbode7. :oops:
Dit vind ik nou echt een SLECHT voorbeeld voor de jongere folderbezorgers.
"Gaat hij er niet in dan scheur ik dat pakket open en haal er de helft of 1/4e uit en gaan de folders er in 2 of 3 keer in ."
Wat stel je dan voor? Het hele pakket past niet.
Opdeling in passende stukken is blijkbaar een slecht voorbeeld.
Wat is volgens jou een goed voorbeeld?
De zaak retour sturen?
Het niet-passende totaalpakket half uit de brievenbus laten hangen?
De handel op de grond neerpleuren?
Vertel het maar.

Re: Ergenissen

77
er is maar een oplossing ike: de zaak retour sturen.
neerpleuren/ half uit de brievenbus laten hangen.. laat ik aan jou over.

als zo,n pakket in een brievenbus niet past, dan in veel andere ook niet.
je gaat jezelf toch niet zover laten krijgen door het bij elk huis open te scheuren..
terug de hele handel.. en weigeren dit te doen.

ik geloof niet dat je zo heel veel geld laten liggen.

Re: Ergenissen

78
marloes schreef:...
Misschien dat ik de enige ben, maar ik haal soms de post/reclame/krant van de concurrent eruit.. doe de mijne erin en laat dat van de concurrent er mooi half uithangen!...
Ik daar dan in gedachten een regenbui overheen komen, waarna er een straaltje water de brievenbus in loopt. Ook op de post die je zelf hebt bezorgd. Dat is een paar keer gebeurd op mijn eigen adres. (water op post van Sandd door een reclamefolder die erachteraan kwam en die niet werd doorgeduwd).

Re: Ergenissen

80
elisa schreef:Gewoon retour doen, maak het jezelf niet moeilijk .
Zomaar een vraag: haalt een reclamebezorger zich geen moeilijkheden op de hals door reclamepakketten die niet in de brievenbus passen terug te geven aan z'n baas?
cron