Re: Ergenissen

103
hagelbuien, sneeuwbuien en harde windstoten... En dan vooral die harde kogels van hagelbuien vanmorgen! Wat deed dat pijn tijdens het bezorgen! Heb het niet getroffen met het weer. Vanochtend was ik echt even 'moppersmurf'. :P :lol:
En dan glipten regelmatig die *** PCL doosjes er tussen uit, terwijl ik het zo 'handig' had gesorteerd... dacht ik :P

(Maar wat was die douche na de tijd toch heerrrrlijk!! En manlief had zelfs nog een kom soep voor me klaar gemaakt... Dat maakte al weer veel goed ^.^ (Y) )

Re: Ergenissen

105
Hier gelukkig droog.
Wel een hoop geklooi met die k...t doosjes.
Omdat ik vroeg begon waren er nog brievenbussen potdicht gemaakt vanwege de storm.
Die handdoeken krijg je er wel doorheen geduwd en slecht tape scheurt wel.
Een adres waar ik veel post voor had daar was de boel met supertape dichtgemaakt.
Zo soort tape die je voor lekkende dakgoten gebruikt en die zo sterkt lijmt dat je op pad moet met een stanleymes om de post nog bezorgd te krijgen.
Dinsdag probeer ik opnieuw en anders gaat de hele boel retour.
Fijn weekend allemaal.

Re: Ergenissen

106
marloes schreef:hagelbuien, sneeuwbuien en harde windstoten... En dan vooral die harde kogels van hagelbuien vanmorgen! Wat deed dat pijn tijdens het bezorgen! Heb het niet getroffen met het weer. Vanochtend was ik echt even 'moppersmurf'. :P :lol:
En dan glipten regelmatig die *** PCL doosjes er tussen uit, terwijl ik het zo 'handig' had gesorteerd... dacht ik :P
Herkenning... gelukkig af en toe portieken om in te schuilen.
Die PCL doosjes had ik nog niet eerder gedaan. Ik verwachtte dat het stevige doosjes zouden zijn.
Helaas... alle ontvangers denken vast dat ik hun doosje open heb gemaakt. Ze waren totaal verpletterd door alle post die erop gelegen had in de kratten. Ik heb mijn Sandd-schoudertas maar gebruikt om alleen die doosjes in te vervoeren zodat er op het eind tenminste nog wat van overbleef.

Re: Ergenissen

107
Ik vraag me af wat er in die doosjes zit. Het kan niet veel zijn aan het gewicht te voelen. Maar beter dan de nabestelde agenda's die er nog aan komen. Gelukkig was het hier in Amsterdam droog behalve wat hagel maar dan stuitert van je af dus daar heb je geen last van.
Hoe slechter buiten het weer hoe lekkerder thuiskomen en douchen is.

Re: Ergenissen

108
Die doosjes waren inderdaad van slechte kwaliteit.
Had doosje voor eigen adres, dus kan vertellen wat erin zat... ROTZOOI..
Er zat gewoon een smeekbriefje in om lid te worden van PCL en er zat een plastic muntje in. :lol:

Hadden jullie vandaag ook al die brieven met extra's erin? pennen en van die andere dingetjes?
We zaten bij Sandd wel in de prijzen.

Maar het zit er weer op ;) Geluk voor de mensen die droog weer hadden. Het is hier bijna niet droog! Sneeuwbuien blijven maar komen! (gelukkig blijft niks liggen omdat er zo nu en dan ook een regenbui komt)

Re: Ergenissen

109
Tja wat denk jij dan wat erin zit??
Altijd het zelfde gezeur dus van de PC loterij.

Het was spekglad hier met ijs op de stoepen en straten, dus beter laat beginnen met dit gedoe dan is dat teminste weg.

Re: Ergenissen

110
Handig die PostNL-schoudertas :(
Zeker uitgetest met een handjevol post? Of doe ik wat verkeerd of zo, dat de hele zooi eruit glijdt als je wat meer post en hah moet meenemen? Volgende keer mijn eigen schoudertas weer mee.
cron