Re: Ergenissen

91
elisa schreef:We zijn van plan om de post in hun gazen hekwerken te gaan plaatsen soort actie wordt dat.
Niet doen. Is niet slim.. Het zijn persoongebonden post. Voor je het weet wordt die gestolen en krijg je problemen.

Je kunt beter juist niet bezorgen als het daar te glad is. En terugsturen en je coördinator uitleggen waarom je het niet bezorgt.. ;)
ex Sandd Postbezorgster

Re: Ergenissen

92
marloes schreef:
elisa schreef:Bladeren niet vegen op trapjes......je hebt hier van die kakkerds die het vertikken hun trapjes te vegen bij hun villawater lego blokken huizen. Je moet per lego blok trapje op en af en wel met meer dan 15 treden.
De kwasten vertikken het een bus aan de straat te plaatsen. En het zijn pakweg iets van 60 van deze legodozen, ga maar na.
Hoe zit het dan met de afstand die is toegestaan? Heb ook een straatje met riante woningen enorme opritten en de brievenbus in de deur. Ik fiets meestal tot aan de deur (als er geen auto's staan). Dit wordt gelukkig ook getolereerd .. en anders moeten ze maar 1 bij de weg zetten.
Max. afstand is 10 meter of 10 treden (1 tree = 1 meter) dacht ik. Alleen wordt niet meer echt gehandhaafd.

Re: Ergenissen

93
Rikhardur schreef: Max. afstand is 10 meter of 10 treden (1 tree = 1 meter) dacht ik. Alleen wordt niet meer echt gehandhaafd.
Als dat zo zou zijn.. dan kunnen er meer dan 50 huizen bij mij worden afgekeurd :P Dus nee, handhaven doen ze niet meer...

Re: Ergenissen

94
Het la mar theater had weer een grote order voor Amsterdam namelijk het winterprogramma. 80 procent ban mijn wijk bestaat uit en huisnummer met een toevoeging dat betekent per huisnummer minimaal twee deuren. Op elk programma stond slechts een nummer zonder toevoeging. Ik ken echt niet elke naam en bijbehorende brievenbus uit mijn hoofd. Volgende keer dat ze dat weer flikken ga ik keurig op nummer bezorgen en kunnen ze de heel order terug verwachten. Ik kan nu mijn hele vrije woensdag stickers lopen plakken. :twisted:

Re: Ergenissen

95
Ik had van die krengen van de Postcodeloterij. De luitjes daar zijn toch slimmer dan ik dacht. Deze keer hebben ze op de envelop gezet: "informatie over de trekking" Waren zeker bang dat de klanten ze anders linea recta in de vuilnisbak zouden kiepen. :lol:

@Postboy, indeed. Retour! Had ik gedaan. Moeten ze maar niet zo lui zijn bij dat La Mar theater.

Re: Ergenissen

96
Alsnog beland de pulp van de P c loterij bij oud papier, wat kost dat een bult bomen weer.

Even terug naar de Legodozen, ik heb al die post retour gedaan, het is was niet te doen. 10 meter....tja sommigen komen overal mee weg. Ik dus ook.

Re: Ergenissen

97
elisa schreef:Alsnog beland de pulp van de P c loterij bij oud papier, wat kost dat een bult bomen weer.

Even terug naar de Legodozen, ik heb al die post retour gedaan, het is was niet te doen. 10 meter....tja sommigen komen overal mee weg. Ik dus ook.
Ik heb tijd terug PCL eens een mail gestuurd over mijn 'zorgen' over al die bomen die verloren gaat.
Ik kreeg bericht terug dat ik me daar geen zorgen om hoefde te maken, want het gaat om speciaal papier met FSC keurmerk.
1 zorg minder dus :P haha

Re: Ergenissen

98
Wat denk je? Ik had een keer een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis via de mail. Toen de afspraak was bevestigd, zei de juffie ook dat er een brief aankomt met afspraak data en tijd bla bla. Ik stuurde een mail terug en zeg dat dit niet nodig is en dat het teveel bomen kosten..

En wat denk je? Ik kreeg toch die kutbrief en zelfs te laat!! :evil:
ex Sandd Postbezorgster

Re: Ergenissen

99
postgirl schreef:Wat denk je? Ik had een keer een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis via de mail. Toen de afspraak was bevestigd, zei de juffie ook dat er een brief aankomt met afspraak data en tijd bla bla. Ik stuurde een mail terug en zeg dat dit niet nodig is en dat het teveel bomen kosten..

En wat denk je? Ik kreeg toch die kutbrief en zelfs te laat!! :evil:
haha dat ze het toch sturen... ok
Maar ook nog eens te laat! Wat een grap :P

En wat dacht je dan van al die belastingbrieven! Mijn partner kreeg half jaar geleden 3 enveloppen. In brief 1 stond dat hij iets terug moest betalen. In brief 2 stond het vast gestelde bedrag. En in brief 3 stond voor wanneer en in hoeveel termijnen het mocht worden betaald....
Die mensen weten ons en zichzelf wel aan het werk te houden :P
cron