luie bezorgers

1
Dat de krantenbezorgers nogal lui zijn, door de krant maar half in de brievenbussen te duwen, maak je bijna 2 wekelijks mee, bij de bezorgdagen. :(
Maar dat TNT postbezorgers te lui zijn :o , om de post netjes helemaal naar binnen te duwen, vind ik wel slecht. :(
Ik heb dus in mijn kleine wijk, de hele wijk door, eerst de TNT post verder de brievenbussen in kunnen duwen, om vervolgens mijn Sanddpost erin te kunnen doen. En ik had zelf ook al een hele vracht vandaag.... ;)
Word dan geen bezorger, wanneer je maar half werk doet.... :evil:

Re: luie bezorgers

2
anne schreef:(knipperdeknip)
Maar dat TNT postbezorgers te lui zijn :o , om de post netjes helemaal naar binnen te duwen, vind ik wel slecht. :( (knip)
Nou-nou, dit is wel een beetje alle TNT bezorgers over één kam scheren...
Ach, ik denk dat bij alle bedrijven wel luie bezorgers werken... Toen ik nog bij TNT werkte, heb ik ook wel eens achter de bezorger van een ander bedrijf gelopen en bij heel veel huizen de post naar binnen moeten duwen... Maar om dat nou meteen op dat bedrijf te betrekken? Misschien had die bezorger vandaag zn dag niet, misschien moest hij om de één of andere reden op tijd thuis zijn, of misschien baalde hij wel omdat hij overal die kranten eerst naar binnen moest duwen ;) Of misschien is hij inderdaad lui...

groetjes, wandelaar

Re: luie bezorgers

3
Oh....het is niet kwaad bedoeld richting wel goed bezorgende collega bezorgers van andere bedrijven! :D
Als jij netjes bezorgt, dan is er toch niets aan de hand... :D

In de wiiken waar ik bezorg, al dan niet inval, maak ik het regelmatig mee dat er post van collega TNT of DHL half uitsteekt. Ik ben dan min of meer de opruimdienst.. ;) :lol: 8-)
En in die wijk waar het vandaag echt weer raak was, bezorgt nou eenmaal een luie TNT bezorger. Ik betrap haar zo vaak op deze slordigheid. :cry:
Dat irriteerde mij vaker, maar vandaag was het echt extreem :cry: Ze zal zich wel niet hebben willen inspannen met dit warme weer :roll:

Re: luie bezorgers

5
@JMT (Y) :lol: :lol:

:oops: :oops: :oops: :oops: in zijn algemeenheid: ik had het niet kwaad bedoeld, en even goede vrienden :D , maar ik de wijken waar ik post rondbreng, zijn blijkbaar wél luie bezorgers.. :evil: en dat begint mij nogal te irriteren..

Re: luie bezorgers

6
@anne

je schiet wel heel erg uit je slof hoor. beetje nuanceren Anne! :o
bij elk bedrijf gaat er wel is iemand in de fout.
als je je er nu al zo aan irriteert, terwijl je nog niet zo lang post bezorgd houd je het niet lang vol.

ik doe het al vele jaren en maak me weinig ergens druk over.
foutsorteringen, hekjes open, brievenbus wat verder weg , post die eruit steekt...

so what! it's a part of the job. het glas is bij mij gelukkig altijd half vol .... :D
wees blij dat je lekker mag lopen, dat je je handen kan gebruiken, zelfs om post van voorgangers een duwtje te geven.
en hou het leuk he, wat maakt het nou uit van welk postbedrijf. we mogen het met elkaar doen toch. ;)

Re: luie bezorgers

7
De post van de TNT zit er bij mij altijd meestal wel helemaal in. Het zijn meer de huis-aan-huis kranten en folders die half uit de brievenbus steken.
Die duw ik er altijd eerst maar doorheen voor ik mijn Sandd-post erin doe.Anders kan het toch niet. Maar ik maak me er maar niet meer druk om, helpt toch niet.

Re: luie bezorgers

8
Jeetje zeg, wat wordt dit serieus opgevat, bij iets wat mij afgelopen vrijdag nogal irriteerde en wel erg opviel... :lol: :lol: :lol: :lol:
het was vrijdag niet zo lollig, maar jullie reacties wel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Lijkt wel of jullie je stuk voor stuk aangesproken voelen, en zoals ik al zei, zo was dit onderwerp niet bedoeld, en ik had dit ook kunnen neerzetten onder: "wat is vandaag toch meemaakte...." en wie weet hoe het dan bij wijs van spreken: insloeg.... 8-) of misschien wel helemaal niet...

Re: luie bezorgers

9
Even bijval voor Anne, hoor...
postbode21 schreef:@anne

je schiet wel heel erg uit je slof hoor. beetje nuanceren Anne! :o
bij elk bedrijf gaat er wel is iemand in de fout.
als je je er nu al zo aan irriteert, terwijl je nog niet zo lang post bezorgd houd je het niet lang vol.
Nu lees ik dit, Postbode21, en het is volgens mij niet de eerste keer, maar het valt me gewoon op dat je,
wanneer er mensen met kritiek/klachten/minpuntjes komen aanzetten, je meteen insiuaties begint te
maken van "Vind je het nog wel leuk?" of "Zo hou je het niet vol!"
Zeg nou eerlijk; jij mag links en rechts toch ook wel af en toe wat nuances aanbrengen in je reacties...? ;)

Zo
cron