Re: Je staat voor de deur en..

109
Proppen terwijl het pakketje er duidelijk niet in past kan gewoon niet. De verpakking e.o inhoud kan gaan scheuren of breken. Dat kun je niet maken. Bel dan bij de buren of zij het pakje aan willen pakken en doe een ingevuld niet thuiskaartje bij de geadresseerde in de brievenbus. De geadresseerde wil toch weten dat hij een pakketje kan verwachten en waar dat dan tijdelijk is. Ik vind dat hij daar recht op heeft. Vraag aan de coördinator bij het digitaal afmelden om niet thuiskaartjes. Zo'n vraag kun je onderaan in het vak met bijzonderheden stellen. Bij de doosjes koffie kregen we ook niet thuiskaartjes dus Sandd heeft ze wel degelijk. Zelf heb ik een pakje kaartjes gekocht en op de computer een passende tekst samengesteld en uitgeprint. Vandaag had ik die dingen ook bij me. Ik wist niet zeker of alles in de brievenbus zou passen dus voor de zekerheid heb ik ze meegenomen. Had grote A4 kartonnen verpakkingen bij me. Die passen niet overal in. Gerwin; je hebt groot gelijk. Ze moeten Boris of Vicky maar in de huiskamer laten en niet in de gang. Ze weten vast dat hij post zo lekker vind om zijn tanden in te zetten. Dan is het hun verantwoordelijkheid als er dan iets stuk gaat. Ook een goeie van Tassie. Prettig oud jaar allemaal met de nodige oliebollen en appelflappen en ben voorzichtig met vuurwerk. Je hebt jouw handen volgend jaar ook nodig om post te bezorgen, te koken, boodschappen te doen, te fietsen enz. Gelukkig en gezond 2016 met gaaf postweer. En dat we maar lekker veel post zullen krijgen.

Re: Je staat voor de deur en..

110
Je moet soms heel wat doen om bij de brievenbus te komen. Zoals afgelopen vrijdag. Staat er een hele stellage voor de deur (vast voor de schilder) en hebben ze er aan de voorkant kruislings 2 stangen aan vastgemaakt. Moest me toch vreemd buigen om bij die brievenbus te kunnen. Maar het is toch gelukt. Moest me wel even achter de oren krabben hoe ik dat nu zou doen.
cron