Re: Je staat voor de deur en..

111
... Er hangt een bordje: "Toegang alleen voor leden. Ingang om de hoek."

Nieuwe invalwijk voor een paar weken en een koude regendag in november.
Hoekpand en natuurlijk nergens een bus. Het was de derde keer dat ik de wijk liep.
Aangezien de geadresseerde op beide adressen post kreeg besloot ik maar even aan te bellen om na te vragen wat ik met hun post moest doen.

Een jong meisje van net 18, denk ik, gekleed in ondergoed doet open. En ik leg mijn vraag voor, waarop zij zegt: "wacht maar even binnen, ik haal de Madame."
Het is een buurt met veel studenten dus ik ben wel wat gewend.
Sta ik direct met mijn natgeregende kloffie midden in een drukbezocht bordeel.

Daar had mijn mindset zich op dat moment ook niet op voorbereid.

Re: Je staat voor de deur en..

114
Maanden later loop je toevallig door een oude invalwijk en denkt "Verrek, dus daar zit de deur van 216 zonder toevoeging"

invalwijk natuurlijk.
Linkje naar Streetview voeg ik toe. Ik bezorgde vanuit de richting waar de man en kind lopen.

Toen ik die wijk liep was het zomer en had het cafe op de hoek terras met parasols e.d.
Toevallig stond er ook die weken een steigerconstructie voor die deur voor gevelonderhoud met van die netten eromheen tot bijna aan de grond.
Prima, dacht ik toen. Normaal stadsbeeld. Nooit meer een blik waardig gegund die situatie.

Tot ik bij 216 A/B/C aankwam en eerst zat te zoeken waar die 216 zonder toevoeging was. Niet gevonden: dus alles bij A in de bus.
Geen klachten dus blijven doen.

Okee, nutteloos feitje om voor de volgende keer te onthouden als ik deze wijk loop.

Gerard

Linkje: https://www.google.nl/maps/@52.0808227, ... 6656?hl=nl

Re: Je staat voor de deur en..

115
Ik liep vandaag een invalwijk erbij. Is mijn vroegere Postservicewijk. Een groot deel ervan. Maar goed. Viel hem in voor Postnl. Werk nl nu via Postnl.

Ben aan het bezorgen. Komt er een jongeman uiy een huis waar ik niet hoefde te zijn overigens. Hij komt met een lege envelop, zonder adres of naam naar buiten en vraagt of ik die net bezorgd heb.

Ik "Nee, ik ben niet bij u geweest vandaag." Hij vertelde dat hij net daarvoor een envelop met een kogel erin bezorgd had gekregen. Geen briefje erbij. Helemaal niets. Alleen een kogel. :shock:

Ik zei dat hij maar gauw de politie moest bellen. Zou hij ook doen.

Ik ben maar gauw weggegaan.
cron