Je staat voor de deur en..

1
Een hond zit achter de deur te keffen. "Per ongeluk" laat je de post bij zijn bekkie hangen en ja hoor.. FLATS! Alles in duizend stukjes.

of iemand heeft een nét iets té groot pakketje besteld wat niet met de pakketpost mee gaat, maar ook niet in de brievenbus past en daar komt bij
dat de mevr./dhr. al een paar dagen niet thuis is. Hoppa vol erin proppen dan maar! Alleen blijft het pakketje niet echt meer in zijn huidige staat..

Mijn vraag is nu:

Ben ik de enige en dus gewoon slecht of genieten jullie hier ook altijd van? :D

Re: Je staat voor de deur en..

3
Ik noem dat gewoon hulphonden, je hoeft de post maar een klein stukje door de brievenbus te doen en de rest wordt voor je gedaan :). Wat moet je anders, aanbellen, nee sorry, als je een hond hebt, weet je zelf dat hij het doet en hoeven wij er niet op te letten. Dan moeten ze maar een zak/bak achter de brievenbus hangen zodat de hond er niet bij kan.

Welkom postbezorgers[temp]

6
Dat die hond de post zo lekker vindt dat hij die helemaal uit elkaar haalt is écht wel de verantwoordelijkheid van het baasje en niet van de postbode.
We kunnen moeilijk overal aanbellen waar een hond achter de deur zit. Zou niet opschieten. Moeten ze het beest maar in de kamer laten e/o die zak aan de brievenbus hangen. Wij hoeven alleen de post helemaal in de brievenbus te stoppen.

Re: Je staat voor de deur en..

8
Hoi dat heb ik ook een paar keer gehad, Tja daar kunnen wij toch echt niks aan doen . De mensen moeten dan maar een buitenbus ophangen zodat de hond er niet bij kan. In de week voor de kerst is bij mij een hond door de voordeur ruit gesprongen!! Ik ben me kapot geschrokken en bezorg daar niet eerder of ze moeten aan de zijkant een buitenbus ophangen!!

gr. Karin

Re: Je staat voor de deur en..

9
alkari schreef:Hoi dat heb ik ook een paar keer gehad, Tja daar kunnen wij toch echt niks aan doen . De mensen moeten dan maar een buitenbus ophangen zodat de hond er niet bij kan. In de week voor de kerst is bij mij een hond door de voordeur ruit gesprongen!! Ik ben me kapot geschrokken en bezorg daar niet eerder of ze moeten aan de zijkant een buitenbus ophangen!!

gr. Karin

Ik hoorde laatst ook van iemand een verhaal dat zoiets gebeurd was. Ik kan me voorstellen dat je je dan echt kapot schrikt... gelukkig is mij dat nog nooit overkomen. Je was verder niet aangevallen door die hond?

Re: Je staat voor de deur en..

10
Jeetje Karin, dat is een verhaal. Waren de bewoners wel thuis ? Ik heb wel 1 hond, die ik echt niet vertrouw, dat is bij mij in de straat. Die ramt ook zo met zijn kop tegen de ruit, dus als ik daar post voor heb. Ga ik meestal bij de buren al het pad op, om dan zolang mogelijk uit zijn beeld te blijven. Ik nam mijn hond wel eens mee, maar die laat ik zeker thuis als ik post voor dat huis heb.
Hoop dat het goed is afgelopen ook voor de hond,
groetjes
natascha
cron