Re: Je staat voor de deur en..

61
Bedankt voor al je tips.
Op t bezorgrapport vermelden heb ik niet eens aan gedacht , want er ging weinig tijd mee gemoeid.
Ook ben ik blij geen 112 gebeld te hebben [maar zeker wel bedankt voor de tip !! ]
want t baasje van t monster had m gelukkig zeer stevig vast nadien !
De andere monsters hadden gelukkig n baasje die al direct reageerde op mijn panisch verzoek : oh no PLEASE !!
en n nieuw krengetje deze week werd gelukkig ook op tijd teruggefloten/teruggefluisterd
door t baasje , en ik heb meteen kunnen uitleggen aan m waarom misschien dit kleine krengetje zo buitengewoon veel te blaffen had naar de postbode. Oh , aha ..jaja...

Re: Je staat voor de deur en..

62
OWja , WD40 is giftig ; niet doen !!
[niet handig , werkt misschien niet eens snel]

Wat je zei , gewoon blijven staan [freeze] deed ik al instinctief,
jouw tip van hand laten ruiken zit me niet in t bloed , want wil handjes juist graag houden,
maar aangezien ik hier kwam voor advies , ga ik dit advies toch serieus gebruiken als t nodig lijkt , tnx.

Re: Je staat voor de deur en..

63
Tip.... neem eens een zak kluifjes mee onderweg. Ik heb maar weinig honden meer op mijn ronde die me niet kwispelend zitten op te wachten. Niet door de brievenbus mikken maar gewoon op straat geven als je zo'n vals kreng herkent. de volgende keer is het geblaf echt minder of anders. meer van laat me naar buiten baas, ze is er weer met lekkers.... Voor 65 cent koop je een hoop vriendschap.

Re: Je staat voor de deur en..

64
Haha ik zie me al gaan! Geinstalleerd met WD 40, tranenspray uit Duitsland, busje haarlak en potje peper. Schoenen met stalen neuzen, ach waarom niet meteen een vecht en grijp pak aan. Daar gaan mn inkomsten.
Enne me arm kopen aan de kluifjes gaat ook al niet op.

Re: Je staat voor de deur en..

66
Theoretisch zou je aan de staart van de hond kunnen zien hoe ie echt denkt. Kwispelend zou het beest TOCH blij moeten zijn, ondanks het signaal wat de bijtkant laat zien. Mogelijk dat de kwispelende blaffer met een 'kluif' omgekocht kan worden. Toch het proberen waard.

Re: Je staat voor de deur en..

67
weethetnogniet schreef:OWja , WD40 is giftig ; niet doen !!
Dat WD40 niet goed is voor de gezondheid is niet van belang. HIJ/ZIJ wil jou doodbijten dus dan mag jij ook gepast geweld gebruiken om je te verdedigen. Als ze later een sjiwawwa in een steegje vinden die gewurgd is met een postelastiek dan zou dat wel eens disproportioneel genoemd kunnen worden....
Iedere keer dat je jezelf verdedigt, ga je er stilzwijgend van uit dat je, in noodgevallen, bereid bent om de ander te doden. Als je op zo'n moment zwakke knieen krijgt dan ben je de gebeten hond en heb je dus ook al meteen verloren.

Re: Je staat voor de deur en..

68
jan272 schreef:Mocht je willen gaan meppen: dan zo hard mogelijk op zijn (natte) neus timmeren. Als het kan zijn neusbeen breken. Baasje moet dan naar de dierenarts en daar staat de politie dan te wachten. Een teen breken is ook erg effectief. Kan ie niet meer lopen.
Wat jij schrijft, daar word ik niet vrolijk van hoor! :evil:
ex Sandd Postbezorgster

Re: Je staat voor de deur en..

69
Nee ik ook niet.
Het zou al een stuk schelen als de hondenbaasjes er op bedacht zouden zijn
dat hun hond loert op n kans de postbezorger aan stukken te scheuren/ schrik aan te jagen.
Heb inmiddels bedacht dat ik beter es op een hondenforum kan kijken,
es vragen of er baasjes zijn die begrijpen waarom hun hond zo haatdragend is naar de postbezorger.

Re: Je staat voor de deur en..

70
postgirl schreef:
jan272 schreef:Mocht je willen gaan meppen: dan zo hard mogelijk op zijn (natte) neus timmeren. Als het kan zijn neusbeen breken. Baasje moet dan naar de dierenarts en daar staat de politie dan te wachten. Een teen breken is ook erg effectief. Kan ie niet meer lopen.
Wat jij schrijft, daar word ik niet vrolijk van hoor! :evil:
Slaat ook helemaal nergens op....is ie nogal goed in. ;)
cron