Re: Rechtspraak: Huisnummer moet toevoeging

21
Stel ik heb 2 poststukken voor 1 huis. Deze heeft huisnummer 8.

1 poststuk is huisnr 8 en de andere 8b..

Dan zou ik controleren of de huisnr 8a hetzelfde naam heeft als huisnr 8. Zo ja, bezorg ik poststuk met huisnr 8a ook gewoon.

Zo niet, zou ik aanbellen en vragen hoe het zit. Als de naam de bewoner niet bekend is, schrijf ik het op. De volgende keer dat ik aan het sorteren ben en weer 8a tegenkom, kijk ik op die papier. Is de naam niet bekend? Retour.. ;)
ex Sandd Postbezorgster

Re: Rechtspraak: Huisnummer moet toevoeging

23
Bij Sandd en bij Postnl mag het wel hoor Vzo.
Kwestie van niet te eng denken.









@vzo bij Sandd Facebook ( jou wel bekend) is het antwoord aan "Jan" van Sandd:

@Sandd Er zitten soms fouten in het adressenbestand van de verzender, maar meestal gaat het goed omdat de bezorger de nummers in zijn wijk goed kent. Als je wil dat we de bezorger in jouw wijk hierop attenderen, ontvang ik graag je NAW-gegevens in een privébericht. Mocht je zelf zien dat je adressering vanuit de verzender foutief is, geef dit dan door aan de verzender van de post. Wij beheren hun adressenbestand namelijk niet.

Re: Rechtspraak: Huisnummer moet toevoeging

26
vzo
je leidinggevende , die weet niet eens wat er in jouw kratten zit.
je moet niet alles willen overleggen. Gewoon je gezonde verstand gebruiken. dus bezorgen (Y)

we hebben het nog steeds over.. post voor vzo op nr 82 . post voor vzo nr.82a. er bestaat geen 82a.
wat doe ik dan: Bezorgen bij jou.
En nu sssssssandd erover :D

Re: Rechtspraak: Huisnummer moet toevoeging

29
verzendenenontvangen schreef:Als Sandd wil Carla kunnen zij steekproeven doen. Bij PostNL had je dacht ik van die controle kaartjes er tussen zitten. Zoiets kan Sandd ook doen?
De "normale" controlekaartjes (die je er uit moet vissen en melden) zijn er dat je elk poststuk ook bekijkt, zodat je niet grof een hele stapel voor een bedrijf uit de bundel pakt. Of zoals ik heb bedrijven met een eigen bundel zonder het door te kijken gelijk afgeeft.

Maar PostNL stuurt ook wel zelf controle post rond, en dat is voor de bezorger dood normale post.

Al kan PostNL de werkwijze adres foutje en dan maar standaard retour afzender niet echt waarderen. Post zonder of met een verkeerd huisnummer dien je als je kunt, op het goede adres te bezorgen!
cron