Gezellig babbeltje, boze klant zij iets later de post?!

1
Maakte even een praatje met iemand. Een stuk verderop in de straat stond een mevrouw te wachten op haar post. Die mevrouw had ik niet gezien. Opeens zij degene met wie ik in gesprek was, die mevrouw wacht op haar post. Dus ik ging weer verder. Deze mevrouw was kwaad op me. Ik mag niet praten met diegene. Want zij zat te wachten op haar post. Vervolgens vertelde ze dat die man niet zo netjes was omdat die me van me werk afhoudt.

Wat is dat nu? Ik was helemaal confused. Ik zei tegen haar dat de post tot 18 uur bezorgd mag worden?! Het stoot mij tegen het borst dat ze het niet netjes van die man vind. Ik zei dat geduld een schone zaak is. Misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen maar ja, soms floep je er wat uit alvorens je het in de gaten hebt?

Re: Gezellig babbeltje, boze klant zij iets later de post?!

2
verzendenenontvangen schreef:Maakte een praatje met iemand.Verderop in de straat stond een mevrouw te wachten op haar post. Had ik niet gezien. // Ik zei dat geduld een schone zaak is. Misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen , soms floep je er wat uit alvorens je het in de gaten hebt?
meer relativeren VZO / neem korreltje zout erbij.....

Je had de situatie bv komisch spontaan om kunnen buigen naar : "joehoe Mevrouw !, ik kom er zo aan....... "
blijf gewoon lachen :) zo komt je ego beter uit de verf dan dat je er in tegen in gaat met opmerkingen.

Als je haar de volgende keer ziet : "joehoe Mevrouw ! , ik kom er aan....... "
Postbezorger Sandd

Gezellig babbeltje boze klant zij iets later de post

4
Het is anders dat het een zéér, zéér grote wijk is waar je sowieso voor honderd poststukken al 3 uur kwijt bent vanwege het ver uit elkaar liggen van adressen e.d.

Ah ja... Dit artikel is gemaakt met XRumer, meest populaire tool voor auto-posten op forums en blogs.
XEvil 5.0 helpt om de meeste antibotbescherming te omzeilen, het kan alle meest populaire captchas breken, zoals ReCaptcha-2 en ReCaptcha-3 ;)
XEvil compatibel met alle bekende SEO-software: GSA, SERPParser, ZennoPoster, RankTracker, enz.
Dus als u uw website snel en wereldwijd wilt promoten: XEvil is must-have tool in uw arsenaal ;)
cron