Re: Door dit forum in de problemen gekomen?

11
In de tijd dat het forum bestaat is er nog nooit navraag gedaan over medewerkers. Als dat zou gebeuren is er, tenzij via de rechter gevorderd, ook geen enkele reden om gegevens af te staan aan de postbedrijven. Uiteraard zullen er vast leidinggevenden zijn die op het forum meelezen. Daar kan je rekening mee houden bij het kiezen van je (anonieme) gebruikersnaam en de informatie die je op internet plaatst.

Re: Door dit forum in de problemen gekomen?

13
Leuk dat een of meerdere coördinators van Postservice ook meediscussiëren op dit forum. Verder maak ik me niet zo heel erg druk over anonimiteit op dit forum en het bekend worden van mijn mening. Volgens mij breng ik de zaken meestal genuanceerd, er is best veel positiefs te beleven met post bezorgen alleen de verdiensten zijn bijzonder teleurstellend. Verder denk ik dat iemand ontslaan die kritiek heeft niet altijd handig is.

Re: Door dit forum in de problemen gekomen?

14
valt toch allemaal wel mee met die kritiek. meestal is het nog terecht ook en gaat het om onmogelijke sorteer quota en onmogelijke looptijden voor wijken.
Dat weten ze bij bij de werkgever ook heus wel dat er soms niet veel van klopt.

Ik heb wel eens tegen mijn baas gezegt laat de criteria maar zien waar ik me aan moet houden en laat maar iemand meelopen die mij laat zien
dat hij het sneller kan. dat werd wel toegezegd maar is uiteindelijk na maanden en maanden nooit gebeurd toen heb ik in nette bewoordingen aangegeven.dat ik ermee stopte omdat ik niet aan de gestelde eisen kon voldoen en me daar niet prettig bij voelde en ze maar iemand moeten zoeken die dat wel kan. Ik heb die persoon nog ingewerkt toen en ik zag al gelijk dat dat dus echt niet sneller ging dan mij(ging veel langzamer).

verder geen krtiek op die collega, maar voor mij wel bevestiging dat ik echt wel mijn best deed,
Geen idee hoe dat verder is gegaan maar ik denk dat die TC inmiddels wel inziet dat ik gelijk had.

Kritiek moet gewoon kunnen en je moet niet alles pikken van je baas. bezorgers worden al genoeg uitgeknepen en misbruikt.

Re: Door dit forum in de problemen gekomen?

16
als je denkt dat postbedrijven niet meelezen...............droom dan maar lekker verder :roll:

ik ga er vanuit dat er (nep)accounts op deze site actief zijn :mrgreen:
valt niet te controleren ......

(Y) vanStraten > welkom
(Y) Sandd > welkom
(Y) Postservice > welkom
(Y) Postnl > welkom
etc....
etc....
" als het nodig is krijgen jullie er gewoon flink van langs ".......... ...... :mrgreen:
Postbezorger Sandd

Re: Door dit forum in de problemen gekomen?

20
VanDeStraat schreef:Ik heb van Postservice nog een sorteerplank, twee rollen stikkers en een kratje maat ik heb sinds ontslag genomen te hebben niks meer gehoord.
Dat soort zaken is slecht tot niet geregeld. Als ik een tijd niet inval staan hier wekenlang kratten met retourpost en foutsorteringen en ik kan bellen/mailen wat ik wil, het wordt pas opgehaald bij een volgende keer invallen en dan soms nóg niet, laten ze de boel gewoon staan.

Zojuist voor de vierde (!) keer gebeld door PS of ik vandaag een wijk kan lopen, maar nee, ik kan nog steeds niet.
cron