Vandaag was het wel zwoegen. Hier in de wijk worden echt alleen de grote doorgaande wegen gestrooid. De straten daar wordt niets aan gedaan.Het lijkt er wel een poollandschap. Met de trolley is nu erg zwaar, een slee zou beter zijn...

Met de fiets valt hier ook niet te doen. De doorgaande wegen zijn wel goed berijdbaar maar dat zijn er hier in de buurt maar een paar. Alle andere straten zijn per fiets levensgevaarlijk. Je ziet ook geen fietsers op straat. En als je ze ziet dan lopen ze met de fiets aan de hand.elisa schreef:Deze keer hebben vrienden mij geholpen in de zin, ze hebben hun auto centraal per routes gezet en ik kon zo de post eruit halen en bezorgen, met de fiets was het niet te doen deze keer. Dit was fantastische oplossing want ik had iets van 1500 poststukken te gaan. Mijn laatste wijk heb ik vanuit huis gedaan(lopen en bijladen en lopen maar).
Aan een slee met 2 kratten erop heb ik gedacht te gaan maken.
Klopt helemaal!elisa schreef:Vorig jaar gebruikte ik een 2 ling buggy en dat was ideaal! Maar ja die had ik te leen toen. Toen rolde dat ding gewoon door de sneeuw zonder problemen. Maar ja moeten we nu met zn allen buggies gaan aanschaffen, een afkoppelbare fietskar lijkt mij beste optie!