Re: Ervaringen met yaktrax

27
Ik vind de Yaktrax wel wat duur. Voor mij zijn wegwerpdingen voldoende, zo lang de prijs niet te hoog is.
Via *** heb ik de Snowsteps besteld. Daar zijn ze goedkoop zoals ik in een andere topic heb geplaatst. Wat ik wel fijn vond is dat ik voor mijn man ook een XL kan kopen.

Re: Ervaringen met yaktrax

28
Ben ze al weer verloren al fietsend is er eentje afgegleden , hier lag sneeuw gladde prut dus vandaag aan getrokken.
Je kan idd de goedkopere halen dat lijkt mij beter! Ik had geluk omdat ik nog een aantal paar hier heb liggen, ja de goedkopere, die dure ben ik mooi kwijt.

Re: Ervaringen met yaktrax

29
Nou, ik heb spikes van Huis en Comfort, heb netten van de Makro en nu ook de spikes van Sandd (kerstpakket). Welke het beste zijn weet ik niet want ik heb ze nog niet hoeven te gebruiken. En voor mij mag dat witte en gladde spul nog een tijd wegblijven. In elk geval tot januari. Dan ben ik van mijn folderwijk af. Die heb ik namelijk opgezegd. Deed het al vanaf 2007 en was het al een tijdje zat. Maar ik wens iedereen nog wel even prettige kerstdagen en een gelukkig 2012. Morgen doe ik dat in de binnenwijk. Mooi extra poen in deze dure maand. Over geld gesproken. In december heb ik al een stapel flyers voor een pizzazaak bezorgd en binnenkort heb ik een opdracht voor een flyerbezorging van een bedrijf in mijn dorp. Ik vraag € 0,05 per flyer. Die klant in mijn dorp brengt er 900 en die moet ik tussen kerst en 31 december bezorgen. Dus na de prettige wensen namens VSP. Wel zo makkelijk. Probeer volgend jaar het geld ergens anders te verdienen. Wie weet door krantjes van een makelaar te bezorgen. Krantjes zijn minder dik dan folderpakketten en hoeven niet elke week bezorgd te worden. We zien wel waar we het geld vandaan krijgen. :lol:

Re: Ervaringen met yaktrax

30
@postbode7

Dit forum gaat over Yaktrax en snowsteps.

Mischien is het handiger dat je je persoonlijke verhaal over je folders/flyers in een apart forum plaatst. :P

Nog beter... open een eigen weblog , dan kan een ieder die dat wil je daarop vinden. :idea:
Net als de weblog van Elisa.. ik vind dat leuk om te lezen.

Voor de leesbaarheid zou het nog steeds aangenamer zijn dat je is wat nieuwe alinea's start.
je verhaaltjes zijn grappig ;)
cron