Re: Blunders

31
Whahahahaaaa..... ik heb ook genoeg rare dingen meegemaakt. Zoals die keer dat ik bij een deur heel diep moest bukken om de post door de brievenbus die heel laag was geplaatst en op dat moment de deur openging en ik recht in de armen van die mevrouw belandde. Nu was dat vrouwtje nogal tenger van postuur en ik ben eh nogal stevig dus het had niet veel gescheeld of ik had d'r geplet met m'n lichaamsgewicht......

Kwam dus echt met de deur in huis vallen.

En die keer dat iemand bij de voordeur de riolering wilde vervangen en ik natuurlijk mijn evenwicht verlies en midden in die drek terechtkwam.
Tja, het is natuurlijk ook stom om juist op die ene tegel te stappen aan de rand, maar ja....... voordat ik het wist lag ik daar te spartelen.

En ik heb ook echt iets met stoeprandjes. Voet verkeerd eropgezet en hoppa.......... daar lig ik met een snoekduik languit op straat.

Re: Blunders

32
Wat een hoop val en struikelpartijen!
Gelukkig val ik zelf niet zo vaak ;-)

Andere blunders wel.
Vaak onderschatting van de tijd... zoals jullie wel weten.
Gisteren 17:30, en was niet eens klaar met sorteren.. Ik had het gisteren erg druk met belastingen waar ik al veel te laat me was. En moest ik nog Sandd EN VSP wegbrengen!
Gelukkig was het niet veel.
Gelukkig zijn mijn wijken voor het grootste deel portiekjes, en komt die brieven niet rechtstreeks op de deurmat. Dan kunnen de mensen vaak niet exact zeggen hoe laat het bezorgd werd :mrgreen:
Dus dan pas ik mijn route aan da ik DIE het laatste doe!
VSP kan gelukkig tot 21:00. Ik was 21:40 klaar ;-)

Maakte gisteren nog een andere blunder. Ik zag iemand aanbellen.. ik zag welke nummer hij aanbelde, en ik had daar een poststuk voor. Ik denk, hij woont daar. (Ik heb vaak ook geen sleutel bij me). Ik gaf die poststuk aan hem, en hij zegt dank je wel.
Toen ik hem hoorde zeggen tegen de bewoonster: Mevrouw, toen had ik wel door dat hij daar niet woonde. Nouja, wat maakt het uit, hij zal het toch wel geven?
Niet dus.. even later zag ik hem weer vertrekken.. MET die poststuk nog steeds in zijn hand!!!
Nouja.. het was maar reclame, dus ik zei maar niets...

Verleden week was het gevaarlijker.
Ik heb een nieuwe fiets, maar wat ze zeggen, eigenlijk moet je die ook altijd een onderhoudsbeurt geven. Nu weet ik waarom.
Ik nam een vrij scherpe bocht, en zag daarna dat de stuur niet meer helemaal recht stond. Ai... stuur dus beetje los.
Nog wel even rechtgezet.. maar ik merkte dat hij bij elke bocht loser ging zitten.
En uiteraard veel te lui om te lopen OF even naar huis te gaan om het vast te zetten.. dus ik dacht, ik doe het wel heel voorzichtig.
Nouja.. stom... ik reed op de stoep, en wilde weg opdraaien, moest een auto ontwijken, ik stuur, maar het enigste wat draaide wat het stuur, het wiel bleef staan!
Ok, ik leef nog, alles is nog heel. Maar de rest deed ik toch maar lopend...
(behalve die rechte stuk naar huis dan... lui ben ik, lui blijf ik).

Zielig was wel met mijn dochter. Die mag wel eens mee, 'helpen'. Heel af en toe is ze nog van nut ook, dan doe ik wat post in haar fietstasje, dan hoe ik niet zoveel op mijn arm te nemen.
Ook doe ik de post er wel eens half er in, dan mag zij het er verder in doen.. of ik zeg welke deur..
Riskant wel... voor je het weet mag je brommen vanwege het aanzetten tot kinderarbeid :roll:
Paar weken geleden regende het, maar mijn dochter vind dat heerlijk. En ook weigeren om een capuchon te dragen he?
Maar ok... ik denk, het houd vanzelf wel op. Niet dus. Het was toen erg veel, en het was toen ik nog zowel Sandd en VSP bezorgde in 1 wijk, dus dat duurde wel een paar uur. En het bleef maar regenen.
Toen vond mijn dochter het ineens niet leuk meer. Ik moest mijn ronde afbreken, want ze was helemaal verkleumd! Ik wrijven, wrijven, maar kreeg haar handen maar niet warm. Fietsen kon ze ook niet meer, en ik durfde haar ook niet achterop te nemen omdat ik bang was dat ze mij niet goed kon vasthouden. Dat werd dus helemaal naar huis lopen!
De post deed ik verder een dag later :oops:
Ze is daarna niet meer meegeweest...

Re: Blunders

33
Nou, gisteren zat ik in de auto en reed een zandweg naast het spoor op om daar post te gaan bezorgen. Raam wijd open want het was wel wat warm. Kom ik bij het tweede huis. De brievenbus staat min of meer in de heg. Ik pak mijn poststukken die in dat ding moeten word ik me daar opeens nat. 'Shit, staat daar verdorie zo'n tuinsproeier de heg nat te sproeien en ja mij dus ook. Ik stopte gauw de post in die brievenbus en deed snel het raampje dicht. Wel geen blunder maar wel even balen. Ze hoeven niet te zeuren dat de post wat nat is. Op de terugweg werd mijn rechterraam ook nog eens besproeid. Maar dat was toen echt wel dicht.

Re: Blunders

35
Blunder de blunder hier.
De Milnerbordjes......collega had een tip om de verpakking los te maken en zo alles door de brievenbus te schuiven....Goeie dacht ik...doe ik ook!
Peuter het spulletje los en wil dan de hele handel door de bus schuiven...gaat de deur open en mevrouw kijkt raar naar mij van wat is dit?
Ja verexcuseer ik mij, ik krijg t er niet in, en dit doe ik nooit zo maar wil de bordjes niet mee terug nemen naar depot. Ze zijn voor u. Ze moest lachen, snapte het wel(zucht). Normaal doe ik dit niet en nooit zul je net zien!
Meteen erna stap ik in een grote vieze hondemop.

Re: Blunders

37
Bij mij passen ze tot nu toe nog zonder problemen door de brievenbus.
ik geloof niet dat ik vrolijk zou worden als ze bij mij los op de mat lagen.... :shock: maar ja, wel beter dan dat je ze helemaal niet krijgt!

gr Lucie

Re: Blunders

38
Tot nu toe kan ik de doosjes ook gewoon bezorgen, maar als het niet door de brievenbus past, dan gaat het gewoon retour naar het depot, met de melding: "te kleine brievenbus" :|

maarre...doosjes openen om vervolgens toch te kunnen bezorgen mag volgens mij zeker niet! :(
Het is toch post van anderen dat je dan als bezorger staat te openen.... :o

Re: Blunders

40
Nou ehm ik doe het in ieder geval nooit meer, deed het al nooit en zul je zien de eerste beste keer was het dus raak. Altijd nam ik het mee terug met de sticker erop voor depot.

De volgende keer doe je het en zitten er speeltjes(niet voor de poes haha of hond) in....tja........hoe intiem weer!
cron