Re: Blunders

41
Zo te zien heeft iedereen wel eens wat :D
Zo ook mij, je ziet wel eens dat mensen de sleutels zijn vergeten en dan zitten ze nog in het slot.
Meestal bel ik even aan om te vragen of ze dit weten :!:
Nu een paar jaar geleden zag ik ook weer sleutels ( dat dacht ik) aan de deur hangen
Dit waren geen sleutels maar een deurklopper,ik had al aan gebeld toen ik dit ontdekten. :?

Ik lees dat er heel wat bezorgers zijn geweest die in een verkeerde straat gelopen hebben om post te bezorgen net zoals ik. :roll:
En maar niet te spreken van glij partijen en val partijen natuurlijk ook ik viel over een stoeptegel , die iets omhoog stond,
ik viel en en op mijn gezicht en mijn neus lag open bloedend naar de kerk daar was gelukkig dat die deze avond repetie waren van het koor.
En deze hebben mij geholpen en dan thuis kommen met een groot verband op mijn gezicht,mijn vrouw schrok wel even. :o
Dag later naar de dokter die heeft het het verband eraf gehaald en een pleister op gedaan.
Volgende op een verjaardag moest ik natuurlijk uitleg geven wat er gebeurd was,daar zeide ze volgens mij staat je neus schreef.Volgende dag weer naar de dokter deze heeft kontakt op genomen met het zieken huis de speciaalist heeft mijn neus recht gezet en dit zonder verdoving,dit heb ik geweten :cry:

Re: Blunders

42
Wat een hoop blessures, eigenlijk. Hebben jullie dan nooit geleerd hoe je moet vallen? Of heb ik gewoon geluk gehad, dat ik nooit meer opgelopen heb als een schaafwondje? Want vallen doe ik genoeg. vooral met fiets als het glad is...

Van 1 keer ben ik echt wel blij dat er geen camera in de buurt was. Het is al een hele tijd geleden, nog voor mijn post tijdwerk, ik deed toen folders. Had ik een hele grote stapel van die kleine kaartjes in mijn hand, ik liep er mee in de keuken, maar waarschijnlijk had de kat honger, en liep bedelend tegen mijn benen aan te rijgen.. wat zeg ik, tegen? TUSSEN mijn benen! En BAM! Daar lag ik dus! En 1250 kleine kaartjes door de hele kamer heen dus!
Gelukkig was het ongeadresseerde reclame, dus hoefde het niet opnieuw te sorteren ofzo.. maar leuk vond ik het niet!

Re: Blunders

43
Nou Marius ik heb vectsporten gedaan jaren lang nu wel pakweg 20 jaar geleden, Judo en Teak Wondo ,vallen en struikelen doe ik als de beste haha dus gewoon languit net als iedereen. Ben niet meer zo lenig ahum.

Re: Blunders

47
Over blunders gesproken...

krijg ik een uur of 4 een telefoontje van de Sandd; sorry, post komt 2 uur later. Er zijn namelijk 2 pallets omgevallen! :lol:

Maar eh.. het ZOU kunnen dat er dit keer heel wat foutsorteringen bij zit! :evil:

Re: Blunders

48
Je kunt hetgeen niet in de brievenbus past ook bij de buren afgeven. Maar dan moet je wel een kaartje of briefje bij de bewoner in de brievenbus stoppen met daarop het huisnummer waar je dat ding afgegeven hebt. Bijv. 26/5 pakje van
Milner afgegeven bij nr. ....(en dan het nummer waar je dat ding afgegeven hebt, wel in dezelfde straat blijven). Ik heb daarvoor zelf kaartjes op de computer bedrukt en dat is best handig. Zijn er dikke poststukken bij dan neem ik er een paar voor de zekerheid mee. Vinden de mensen wel zo netjes en ik vind dat het gewoon zo hoort. Ik ga die dingen trouwens niet mee terug nemen hoor. Mijn tas zit toch al vol met post. Je hebt nou eenmaal van die brievenbussen waar weinig inpast.

Re: Blunders

49
@postbode7

denk niet dat Sandd blij is met je initiatief.
Sandd wil dat je post alleen bij de bewoners zelf door de brievenbus doet.
dat verstaat Sandd onder gesloten overdracht!

past het niet? gewoon terugsturen!;)
want we zijn de pakketdienst niet..

hoe meer er retour gaat, hoe meer sandd moet nadenken over een aangepaste vergoeding
aan de bezorgers voor de extra moeite!
weet je hoeveel postcodeloterij agenda,s onverrichterzake zijn teruggekeerd?
daar hebben ze wat van geleerd door een volgende keer bij een zware grote catalogus
een aparte vergoeding uit te keren aan de bezorger...

om er zeker van te zijn dat deze toch wel werd bezorgd ;)

Re: Blunders

50
Toch vind ik het wel een tip.
Per slot van rekening zijn we zelfstandig een klus aan het uitvoeren, en we mogen zelf uitmaken hoe we die invullen.

En motto van Sandd is: Retour als het echt niet anders kan!

Overigens zal het aan mijn laars roesten wat Sandd er van vind, want die buiten hun mensen uit.
En terugnemen vind ik ook niet erg.
Als het pakje er op de heenweg in paste, dan past het zeker weten ook wel in de tas op de terugweg...
Maar ik probeer klantgericht te denken. Wat zou de klant willen? Daar doe ik het voor. Niet voor Sandd.
Die geven 4 cent, ook al is het een pakje.. dat ben je al kwijt aan de kaartjes die je moet drukken ;-)
Ze heten ook niet voor niets Sandd... dat spreek je namelijk uit als cent.
cron