Re: Het regent hier elastieken

21
Volgens mij is er deze week hier een luie postbode aan het werk in de wijk;
ik zag ze werkelijk ooooooooooooooooooooooveral liggen! Als ik niet zo zwaar
beladen was geweest, had ik ze opgeraapt... Iemand enig idee. hoe lang het
duurt voordat zo'n rubbertej in de natuur vergaat?

Re: Het regent hier elastieken

22
Wyfosi schreef: Iemand enig idee. hoe lang het
duurt voordat zo'n rubbertej in de natuur vergaat?

Volgens mij zo'n half jaar... :?: dan is het toch al een heel eind versleten..

overigens heb ik vandaag ook weer diverse elastieken aan mijn eigen verzameling postelastieken toegevoegd :lol:
Ach, vorige week ging er eentje vandoor, toen ik de elastieken van de post verwijderde. Hij schoot weg en ik kijken waar het gebleven was, maar ik kon het zo niet meer ontdekken. :oops: :oops:
Nee, nee...ik was niet aan het schieten hoor! Dat elastiek ging er zelf vandoor :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door anne op 09 mar 2010, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Het regent hier elastieken

24
Het is hier heel wisselend, maar vaak zie je wel meerdere elastieken bij elkaar. Dus misschien hebben ze dan wel een vergadering ofzo ;)
Als het kan raap ik ze op, maar dan nog blijven er veel dingen. Ik zal er eens 1 in de tuin leggen en dan kijken hoe lang het duurt voor hij weg is.

Re: Het regent hier elastieken

25
Hier valt het meestal wel mee met de stieken. En inderdaad worden ze bij TNT ook gewoon herbruikt hoor, ze rukken echt niet elke dag een nieuwe doos met stieken open. Op straat zal vast wel ns n elastiekje van mij liggen, gewoon broederlijk naast de stiekjes van alle andere bedrijven, want ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal van ons zijn :lol: Ook ik raap ze gewoon netjes op als ze niet heel erg vies zijn...
Elastiekjes aan kinderen geven die daar om vragen doe ik inderdaad ook wel eens, meestal zijn ze aan het sparen voor een elastieken bal, dat was een tijdje terug nogal in de mode hier.

Re: Het regent hier elastieken

27
Nu eens geen elastieken, maar paperclips hier, haha!
Van die hele grote, die ik zelf bij de Action heb gekocht om dunnen bundeltjes
te kunnen maken. Ik haal zelf die paperclips altijd boven mijn fietskar eraf, en
kan ze dan zo in de kar laten vallen, maar er fietst hier in de wijk blijkbaar nog
iemand rond, die die dingen ook gebruikt en er niet zo zuinig op is...

Re: Het regent hier elastieken

30
Ja dat klopt ik kom ze stapsgewijs overal tegen, natuurlijk als ik iets zie of bij het grofvuil of anderszijds en ik kan het gebruiken gaat t mee!!
Zo heb ik al een behoorlijke en ja hippe huisraad hier! Voor nop. Geld ligt op straat. Even goed reinigen, soms een likje verf erover en soms is het gewoon als nieuw!
cron