
Maar wat een klachten zeg...
dit gaat over het laatste jaar:
74% kreeg post van anderen in de brievenbus
54% had post dat bij een ander was bezorgd
42% had post die beschadigd was of nat was
38% had post dat pas na lange tijd werd bezorgd
37% had post die niet goed in de brievenbus lag
36% had post waarvoor getekend moest worden en het elders moest ophalen
En dat gaan ze bij de depothouder zeuren als je eens een klacht heb?
Soms lijkt het ook wel onterecht
'Soms krijg ik mijn post pas 's avonds!!'
Tsja.. zou een klant van mij kunnen zijn, gisteren was ik ook nog om 21:00 nog bezig, maar dat mag, van VSP!
Of: 'Ik kan er geen touw aan vastknopen wanneer de post komt, soms smorgens, soms zelfs savonds!'
Tsja.. dat is de vrijheid die we hebben?
90% van de klachten ging over TNT
en bij ca. 6% van de gevallen ging het om DHL en Sandd hadden beide.
(volgens mij doen wij het zelfs na marktgroottecorrectie het nog aardig goed? Zoniet, beter?)
Alleen meldingen over natte post of beschadigde komt veel vaker voor bij DHL en Sandd.