Re: Problemen met politie?

51
@slagvaardige

je moet boeken gaan schrijven joh :lol:
leuke verhalen schrijf je , maar kan je er is wat spaties inbouwen? (regel overslaan)
'kheb geen tijd om de post te sorteren/lopen als ik je stukken wil volgen ;)

@marius

hoe kom je erop :lol:
"die overgangen zijn een probleem en als je alle wietplantages gaat verlinken....."
er is nog steeds dringend behoefte aan standup comedians...
maak je zeker kans op ;)

Re: Problemen met politie?

54
@in reactie op slagvaardige: heb zelf in een huis van een wanbetaler gewoond. Wat een ellende was dat zeg!!! We zijn alle post open gaan maken en bedrijven na gaan bellen. Want ondanks reour afzender bleven we aanmaningen ontvangen van de bedrijven. ZELFS van de woningstichting die hen zelf uit huis had geplaatst!! Ongelofelijk.
Uiteindelijk ook een deurwaarder aan de deur gehad om te ontruimen :cry: Gelukkig was mijn man thuis en na legitimatie en het hele verhaal is het met een sisser afgelopen.
Was er niemand thuis geweest had bij ons hetzelfde kunnen gebeuren..............Stom he dat ze niets natrekken!!! Kan me er nog boos om maken!!

Re: Problemen met politie?

55
Ben 1 keer bekeurd door motormuis wegens fietsen op de stoep tijdens mijn werk, ik werd dusdanig boos omdat zijn motor ook plompverloren op de stoep stond, dat meneer zei: u heeft ook geen id-kaart bij u, u mag van geluk spreken: Kosten 50 euro, mooi beroep hebben we bij sandd voor 2 euro per uur :o

Re: Problemen met politie?

58
nee.. gelukkig heb ik al een hele tijd geen bekeuring meer gehad.
Een jaar geleden wel... toen ik de brommer nog had. 1 x zonder licht (viel uit door de kou), 1 x voor over stoep rijden (ik parkeerde hem alleen maar bij de bank om te pinnen?) en 2x voor rijden zonder rijbewijs. Vooral dat laatste is duur. Toen besloot ik maar om mijn am te halen, nog net voordat praktijkexamen verplicht werd.

1 dag later ging mijn brommer kapot, en er niet meer op gereden... sindsdien geen problemen met politie meer.
Wel met de RDW.

Had eigenlijk nog mazzel dat ze niet controleerden of dat hij verzekerd was...
cron