Re: Communicatie.

52
@Slagvaardige

840 stuks... voor twee wijken..
ik was ook laat voor mijn doen.. begon pas om 10 uur..
begin zo meteen aan de middagwijk ;)
lekker vroeg klaar vandaag en dat met het mooie weer :P

sterkte met je 3 wijken!
moet je nu vaak herladen?
de post was niet zwaar deze keer..

Re: Communicatie.

53
rond de 700 stuks vandaag,

en 38 retour...van de 'nu wonen' ;
de fundatie-palen staan nog niet eens in de grond, laat staan dat er een briefbus is :lol:

ja, de bouwput is in zicht, datdanweerwel

fijn, zulke vooruitziende adresgegevensverstrekkers (is dat een scrabble woord?)

Re: Communicatie.

54
@Postbode21, nee ik heb eerst in een keer de grote wijk weggebracht. En toen in een keer twee kleinere wijkjes meegenomen. Kon gemakkelijk met die postkrat voorop. Was tegen 2 uur klaar. Heb wel achter elkaar gelopen en tussendoor even thuis koffie gedronken en een bammetje gegeten. :lol: Was wel pas tegen 10 uur begonnen deze keer.

@Fiets. Die zijn vlug met de post! :lol: Staan er ook al namen op de enveloppen? Zijn ze misschien nog helderziende ook! :mrgreen:

Re: Communicatie.

56
Ik krijg geregeld nog post voor een appartementencomplex dat in 2008 of al eerder is afgebroken. (nr's 2 t/m 40) Daar is een nieuw complex voor in de plaats gekomen met hele andere huisnummers. (93 t/m 65 en 11 t/m 1) De bedrijven die in dat complex zaten en de mensen die er woonden zijn allang elders terechtgekomen, c.q. over heel Arnhem en omstreken verspreidt. :lol: Maar de post komt nog steeds! En gaat ook meteen weer retour!
Toen ik nog niet wist dat dat complex afgebroken was, de eerste twee slagen dat ik liep, liep ik te zoeken joh. Ik reed er zelfs nog met de auto heen om te kijken waar die verr&&(*( huisnummers waren. Niemand kon me vertellen waar ze waren. ;) Het gekke is dat een mevrouw van huisnummer 2 nog in het oude telefoonboek stond op dat adres. Pas nu in het nieuwe telefoonboek zie ik waar ze nu in werkelijkheid is met haar bedrijfje. In een wijk verderop. Aan de hele andere kant van Arnhem. Ze hebben in de wijk waar ik loop heel veel nieuwe huizen neergezet. Ja, en dat oude complex ging weg en nu staat er wat nieuws. Ziet er wel toppie uit.

Overigens op mijn stratenlijst die ik kreeg toen ik begon staat nog wel dat oude complex. Het nieuwe dat ervoor in de plaats is gekomen overigens.. ook.. :?

Re: Communicatie.

57
Nu hoop ik dat de stickervellen van Ikea dit jaar wel bij gewerkt zijn.
Mensen die lid van de family club zijn krijgen hem niet, wel slooppanden.
Vorig jaar deed ik een extra wijk die ik niet kende en dan blijf je mooi met die gidsen zitten onderweg.
Later werden die gidsen apart voor die mensen verzonden. Was ik er nog niet van af.

Voor leegstaande huurhuizen heb ik zelfs belasting brieven. Ik dacht dat ze je altijd weten te vinden.
Dat huis staat al maanden leeg omdat het een wietplantage was.
Ik vroeg aan de buurman of hij iets gemerkt had en hij vertelde dat het alleen lekker warm was bij hem.
Scheelt weer stookkosten.
Laatst gewijzigd door Doro op 17 aug 2011, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
cron