Re: Communicatie.

21
Jette schreef:Is de zomerbijeenkomst altijd op een vaste lokatie of rouleert dat?
Zijn de reiskosten voor eigen rekening?

Wij gaan 1 keer per jaar uit eten met de postbezorgers en krijgen een groot gedeelte van de kosten van de baas....slechts een klein gedeelte is voor eigen rekening.

Zo'n zomerbijeenkomst lijkt mij ook wel wat! :roll:
Jette, zo gaat bij ons ook. Vorig jaar december , naar een wok restaurant geweest. Hee leuk.
prettige vakantie alvast. Tof van de collega!

Re: Communicatie.

22
Heerlijk, dat warme weer....beter dan regen en sneeuw.
Kan ik me al op verheugen. :D
We gaan 3 weken op vakantie....ben ik wel aan toe...het is onze enige vakantie.
Het hele jaar ook nog geen verlofdag opgenomen.
Dat ga ik volgend jaar wel anders aanpakken. Probeer dan de meivakantie vrij te krijgen.
Ook een beetje eigen schuld...mag nu eenmaal graag werken! ;)

Dank je, Geertjan....jij ook een fijne vakantie en geniet ervan!!! (Y)

Re: Communicatie.

27
Wij ook, op 11 juli vertrekkn we lekker 2 weekjes naar een camping in Toscane. Eerst nog even een paar keer een invalwijkje erbij en dan als ik weg ben neemt mijn collega mijn wijkje. Een van de 2 dan. ;) Zo mooi geregeld.

Waar gaan jullie heen Postbode21 en @Jette?

Re: Communicatie.

28
postbode21 schreef:@Jette

oh ja hoor, nog 2 weken en dan even weg uit nederland... ;)
Wens ik je alvast een hele fijne/zonnige vakantie toe...en ga lekker aftellen! (Y)
Geniet ervan en nog even succes de komende 2 weken met de post!

Re: Communicatie.

29
slagvaardige schreef:Wij ook, op 11 juli vertrekkn we lekker 2 weekjes naar een camping in Toscane. Eerst nog even een paar keer een invalwijkje erbij en dan als ik weg ben neemt mijn collega mijn wijkje. Een van de 2 dan. ;) Zo mooi geregeld.

Waar gaan jullie heen Postbode21 en @Jette?
Slagvaardige, ook een hele fijne/zonnige vakantie toegewenst en lekker van genieten, hoor! (Y)
Succes nog even met de post!

Wij gaan niet naar het zuiden, maar naar het noorden (Denemarken).
cron