Re: Communicatie.

41
Ja joh, ik heb zelfs daar een postrek laten plaatsen met mandje erbij. Nieuwe banden, verlichting, remmen na laten kijken en waar nodig laten repareren. Heb echter nooit meer de rekening gezien. Die zou naar TNT gestuurd worden. Nooit meer iets op gehoord ook. Nou ja, TNT kennende met facturen.. Die zal nu vast wel komen, gezien mijn akkefietje met hen. (zie mijn draadje en contacten met DAS) :mrgreen:

Re: Communicatie.

42
postbode21 schreef:@slagvaardige

geldt dat ook voor de concurrentie slagvaardige?
dan nu allen naar...Elden ( in arnhem) voor de fietsreparaties.
factuur gaat rechtstreeks naar het hoofdkantoor . :lol:
Ik ging het voor de GEIN eens proberen.... :lol:

Re: Communicatie.

43
Ik had vervanging geregeld voor de 13e augustus (moest van de TC) over mijn eerste vakantiedag.
Had m'n collega al een dag ingewerkt en plots gooit de postbode plus de planning om en zet een ZAW op de wijk.
Collega boos, ik boos.
Zonder overleg heeft ie dat maar even besloten. :evil:

Re: Communicatie.

44
@Jette

wat is een zaw?
en moet je je eigen vervanging regelen als je op vakantie gaat :o
zal je collega balen zeg..
mischien je postbode+ een kaartje sturen jette?
voor betere communicatie dan he.. :lol:

ik ga gewoon op vakantie hoor, dat regelt sandd zelf
ik geef het ruim van te voren aan.. ;)

Re: Communicatie.

45
Jette schreef:Ik had vervanging geregeld voor de 13e augustus (moest van de TC) over mijn eerste vakantiedag.
Had m'n collega al een dag ingewerkt en plots gooit de postbode plus de planning om en zet een ZAW op de wijk.
Collega boos, ik boos.
Zonder overleg heeft ie dat maar even besloten. :evil:
moest jij zelf vervanging regelen? Vreemd hoor. hoef ik nooit te doen.

Re: Communicatie.

46
Geertjan schreef:
Jette schreef:Ik had vervanging geregeld voor de 13e augustus (moest van de TC) over mijn eerste vakantiedag.
Had m'n collega al een dag ingewerkt en plots gooit de postbode plus de planning om en zet een ZAW op de wijk.
Collega boos, ik boos.
Zonder overleg heeft ie dat maar even besloten. :evil:
moest jij zelf vervanging regelen? Vreemd hoor. hoef ik nooit te doen.
Hoge uitzondering...vanuit mijn vakantieadres een reactie.
ZAW is een zaterdagwerker.
Achteraf hoefde ik dus geen vervanging te regelen...maar door de slechte communicatie heb ik het zekere voor het onzekere genomen en het heft zelf maar in handen genomen. Bovendien is mijn Pb+ nogal vergeetachtig is.
En zei mijn TC, dat ik zelf maar vervanging voor die dag moest regelen.
Normaal hoef je zelf niet voor vervanging te zorgen, maar ik had die dag niet aangevinkt op mijn verlofkaart.
Dacht dat ik de betreffende zaterdag vrij was...bleek dus niet zo te zijn.
Dit was voorlopig mijn laatste posting.
Ik ga nu offline en genieten van mijn vakantie! (Y)

Re: Communicatie.

48
Nou voor mij mag het ook wel weer zomers weer worden. Al is het maar voor de postbodes. Maar ook voor de mensen op de campings is het wel zo prettig als ze een zonnetje zien als ze de caravan of tent uitstappen. Beter dan die regen. Al hoeft het niet echt 35 graden te worden. Dat is me weer veel te warm. Zo'n 25 graden vind ik wel warm genoeg. Heb morgen nog best veel post. Lekker 718 stuks. Daar de meeste poststukken lekker dun zijn kan ik mooi op de fiets. Hoef maar 1x bij te laden. Dan nog een autoroute en ik ben weer klaar. Kan ik lekker 2 kranten gaan lezen, muziek maken en lezen.
Werk ze morgen. Hoeveel poststukken hebben jullie bij Sandd?
cron