Re: Volle buitenbussen!

42
willywal schreef:
Newman schreef:
willywal schreef:Newman
Je hebt over Sovjetmelochinflexibel star.
Hoe beoordeel je dan een opdrachtgever die eind Maart dit jar afsprekkt belooft dat ze een verzekering gaan afsluiten en net minimumloon + vakantietoeslag gaan betalen nu is het eind julit ik heb geen enkele wijziging gezien
willy
Die is niet star, maar gewoon onbetrouwbaar.
je hebt het dus over Sandd via WPN
Inderdaad, what's in a name! Die WPN is een bende onbetrouwbare figuren, want zelfs de naam van de organisatie is een leugen: WERKGEVERSvereniging Postverspreiders Nederland. Het zijn namelijk helemaal geen werkgevers, maar opdrachtgevers!

Re: Volle buitenbussen!

43
Newman
Ik bezorg de post met plezier het doet me goed, lekker naar buiten beetje babbelen met mensen
maars Sandd moet wel zijn beloften nakomen.
Laten wij als postbezorgers elkaar vooral steunen niet laten opjutten maar vooral eerlijk zijn
met de meest vriendelijke groet willy

Re: Volle buitenbussen!

44
willywal schreef:Newman
Ik bezorg de post met plezier het doet me goed, lekker naar buiten beetje babbelen met mensen
maars Sandd moet wel zijn beloften nakomen.
Laten wij als postbezorgers elkaar vooral steunen niet laten opjutten maar vooral eerlijk zijn
met de meest vriendelijke groet willy
Eerlijk ben ik altijd, dus dat betekent ook dat wanneer ik niet met iemand eens ben, ik dit altijd zal uitspreken. Natuurlijk vind ik post bezorgen leuk werk, ik doe het al bijna 14 jaar, anders had ik dat nooit volgehouden. Tegelijkertijd zie ik om me heen dat de kwaliteit afneemt, en dat mensen worden aangespoord om maar vooral zo goedkoop mogelijk te werken, want dat is het enige belangrijke volgens de directie. In dat licht kan ik het best begrijpen dat mensen bij volle brievenbussen of onvolledige adressen meteen naar de retoursticker grijpen. "Vroeger", als je een poststuk met onvolledig adres tegenkwam informeerde je bij je collega's of zij misschien een mevrouw de Vries in de Spoorstraat kenden, of zocht je het op in het telefoonboek. Nu zijn van hogerhand alle telefoonboeken weggedonderd, want dat opzoeken kostte teveel tijd.
Ook merk ik dat ik zelf wat gemakkelijker ben geworden. Je moet wel. Als je je overal boos om gaat lopen maken is dat ook niet gezond.

Re: Volle buitenbussen!

45
Mijn beste Newman ik ben niet boos.
Ik bezorg nu ook 2.5 jaar voor Sandd dat doe ik met plezier het is goed voor me.
Maar afspraak is afspraak ik bezorg de post en Sandd geeft een eerlijke prijs daarvoor, dat is dus volgens hun eigen onderzoek (via SEO) ruim 7 Sandd

Re: Volle buitenbussen!

48
elisa schreef:@newman je weet niet wat ik bedoel, kijk als ik een uniform krijg met een Cao dan ligt het wel anders, nu dus in je eigen klofje en geen CAO,meer vrijheid en je bepaalt zelf je kwaliteit punt.
Met andere woorden...als je bedrijfskleding draagt en een CAO hebt, heeft de kwaliteit van postbezorging een hogere prioritiet?
De kwaliteit van de postbezorging heeft hier niets mee te maken. Of je nu wel of geen bedrijfskleding draagt en wel of geen CAO hebt, het is je plicht om de kwaliteit te waarborgen.
En vriendelijk en behulpzaam zijn, valt hier ook onder.

Re: Volle buitenbussen!

49
elisa schreef:@newman je weet niet wat ik bedoel, kijk als ik een uniform krijg met een Cao dan ligt het wel anders, nu dus in je eigen klofje en geen CAO,meer vrijheid en je bepaalt zelf je kwaliteit punt.
Maw je bent boos dat het bedrijf je slecht behandelt en zo pak je ze terug? Of hoop je dat zonder uniform mensen niet weten bij welk postbedrijf ze moeten klagen? ;)

Re: Volle buitenbussen!

50
elisa schreef:Aanbellen doe je gewoon niet...tenzij je pakketjes gaat bezorgen.
Uit ervaring kan ik zeggen, heeft weinig zin. Toen ik eens aanbelde omdat de brievenbus vol zit, was er niemand
thuis. Soms doe ik het wel, ik loop echter met heel wat minder dan 1000 stuks.
cron