Soms heb ik wel eens het idee dat de sorteerders bij Sandd ook wel lui zijn hoor... en dat je post die je retour stuur, gewoon weer terug krijg!
Ok.. soms heeft het nog succes ook. Als ik post terugstuur met een 2-2 code (huisnummertoevoeging ontbreekt), is er best kans dat ik hem de volgende keer WEL kan bezorgen.. als ik bv een andere brief heb, met dezelfde naam, waar die toevoeging WEL op staat...
Of iemand komt net de deur uit, dan vraag ik het wel...
Maar als ik nu een poststuk terugstuur die NIET mijn wijk is? En hij komt steeds terug?
Vaak zie ik ook wel de reden waarom.. dan staat er de verkeerde code op. Namelijk MIJN code. Tsja.. dan BLIJFT hij terugkomen natuurlijk. Wat doe je dan?
We mogen niet op de post schrijven...
Vandaag ook weer.... heb ik een brief niet waar ik een memo op geplakt heb met NIET MIJN WIJK... krijg ik hem weer terug... en wat denk je? Hebben ze er onder geschreven: SVP Sandd retourstickers gebruiken, SVP!
Dat had ik ook een keer toen mijn stickers op waren.. lol. Is het dan zo moeilijk voor hen om zelf even de juiste sticker er op te plakken?

Maar eh.. in dit geval... sinds wanneer moet je stickers gebruiken als iets NIET jouw wijk is????
nouja... bij zoiets eigenwijs, doe ik gewoon eigenwijs terug. Met pen de code doorgekrast, en dan maar in de rode brievenbus. Ze zoeken het maar uit

Wat ik dan doe?