Re: post steeds retour

11
De post met mijn wijkcode maar met een adres wat niet thuishoort in mijn wijk, dat komt altijd door een foute postcode combinatie.
Laatst had ik ook een poststuk met een foute combinatie en stuur hem terug. Hoor ik laatst dat ik niet de enige was.
Heel zuid-west Nederland was foutief geadresseerd. Een enorme strop voor de afzender.
Die stickers van Sandd zijn daar niet bruikbaar voor, want het adres/huisnummer bestaat wel.
Het adres is wel volledig en leesbaar etc.
Sandd denkt zeker dat de afzenders de juiste postcodes gebruiken. Dat is dus niet waar.
Bij VSP en DHL heb je wel de mogelijkheid om de juiste sticker te gebruiken.
Maar het geeft geen garantie.

Re: post steeds retour

13
Zal nog wel eens lang kunnen duren denk ik. Sandd wordt steeds groter qua volume.
Zolang ik in Arnhem woon en te maken zou kunnen krijgen met DAT depot van Postnl, wil ik er nog niet op mijn rug met de pootjes omhoog gevonden worden.
Maar.... er zijn depots waar ze hun bezorgers met respect behandelen, zoals bij Jesse en Newman en een paar anderen. Daar zou ik wel willen werken.

Re: post steeds retour

15
Ik dacht dat het aan mijn hanenp*ten lag @Koewartje. Maar je kunt er inderdaad niet veel tekst op kwijt he? :lol:
Ik kan er amper mijn wijkcode en de datum op kwijt.

Ik gebruik ze overigens ook voor VSP. Ik knip er dan het "Sandd gedeelte" af. De woorden "Sandd" dan en het stukje voor de wijkcode en datum. De rest is wel bruikbaar.

Tja, ik heb geen VSP retourstickers. Moeten ze er me dan maar aan helpen. Bestaan die trouwens? VSP retourstickers? Of moet ik even bij iemand van Postnl bedelen? Mochten Postnl en VSP dezelfde retourstickers hanteren..

Re: post steeds retour

17
Als je ze nog hebt, dan zou ik ze graag willen hebben. Zekers!!

Ik heb trouwens nog die Duckies voor jou, steken we eerlijk over haha. Ik heb je adres en ik heb de laatste DD van afgelopen donderdag dus, uit. Die zal ik er dan ook bij doen. Dan heb je er tenminste weer een aantal om te lezen.

Ik stuur je wel even een pm met volledige naam en adres.
cron