Re: Hoe controleert men de bezorging ?

41
har099bezorger schreef:hahahahaha! dat is zeer lullig!
Sandd is en welke van PostNL, aangezien ik redelijk vaak PostNL erboven ziet staan. hoe zit dat trouwens????
Sandd werkt alleen met gesorteerd drukwerk, ongesorteerd MOET via PostNl dat is onderling zo geregeld.
Sandd krijgt dan een paar bundels die ze bij PostNl af dienen te geven voor verdere verzending (die krijgt immers ook de porto kosten)
Vaak hebben ook personen aangegeven alleen post van PostNl te willen ontvangen en niet van andere aanbieders.
Dat het bij jou ertussen zit is me dan ook een raadsel.

Re: Hoe controleert men de bezorging ?

43
88CE schreef:
har099bezorger schreef:hahahahaha! dat is zeer lullig!
Sandd is en welke van PostNL, aangezien ik redelijk vaak PostNL erboven ziet staan. hoe zit dat trouwens????
Sandd werkt alleen met gesorteerd drukwerk, ongesorteerd MOET via PostNl dat is onderling zo geregeld.
Sandd krijgt dan een paar bundels die ze bij PostNl af dienen te geven voor verdere verzending (die krijgt immers ook de porto kosten)
Vaak hebben ook personen aangegeven alleen post van PostNl te willen ontvangen en niet van andere aanbieders.
Dat het bij jou ertussen zit is me dan ook een raadsel.
@88CE

Vreemd verhaal!
"onderling geregeld"? Sandd heeft de machines niet om ongesorteerd te verwerken.
Personen kunnen helemaal niet aangeven van welke postbezorgingsbedrijf ze wel en geen post wensen te ontvangen!

Re: Hoe controleert men de bezorging ?

44
Je zegt het zelf al, Sandd heeft daar geen machines voor.
"onderling" = lees de afspraak, Sandd gesorteerd de rest PostNl.
Het word gesorteerd aangeleverd, wat dus niet gesorteerd is komt in aparte bundels binnen met de PostNl als bezorger zo simpel is het.
Personen kunnen wel degelijk aangeven of ze niets van Sandd of VSP om er maar een paar te noemen willen ontvangen.

volgens mij dwalen we af van het onderwerp.
Laatst gewijzigd door 88CE op 10 jan 2012, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Hoe controleert men de bezorging ?

45
88CE schreef:Je zegt het zelf al, Sandd heeft daar geen machines voor.
Het word gesorteerd aangeleverd, wat dus niet gesorteerd is komt in aparte bundels binnen met de PostNl als bezorger zo simpel is het.
Personen kunnen wel degelijk aangeven of ze niets van Sandd of VSP om er maar een paar te noemen willen ontvangen.

volgens mij dwalen we af van het onderwerp.
Dwalen....nog ff
Dus niks onderling geregeld.
Vertel me eens hoe je kunt aangeven dat je van een zeker postbedrijf geen post wenst te ontvangen?
En VSP postbez. bestaat niet meer alleen nog als folderverspreider.

Re: Hoe controleert men de bezorging ?

46
Misschien iets duidelijker, excuus.
Waar Sandd geen bezorging biedt, die post gaat naar PostNl.
De bedrijven die de brochures/folders enz moeten adresseren krijgen een bestand aangeleverd die dat automatisch verder verwerkt, waar dan ook PostNl op de aanbieder staat.
Dat van "liever geen post van andere aanbieders" zoek ik nog even uit.

Re: Hoe controleert men de bezorging ?

47
@har099bezorger


hoe men de bezorging controleert...
ik denk in elke wijk ( bij sandd) 1 of meer adressen die men belt als er meerdere klachten zijn
over postbezorging in die wijk. bezorger krijgt 2 x een waarschuwing.. na de 3e keer lig je eruit. :o


@88CE en @brievenbus
ikheb een nieuw topic geopend over het onderstaande onderwerp over ongesorteerde post bij sandd ;)

Re: Hoe controleert men de bezorging ?

49
@har088bezorger

aanbellen? nee opbellen har.... :lol:
Nee, jij valt onder het merendeel van de bezorgers die het goed doen.

of het nou bij postnl of sandd of andere regionale postbedrijven is.
enkel de excessen komen in de pers.

het zou ook een dure business worden als wij allen eens beloond gingen worden omdat
we normaal de post bezorgen. dan kunnen de postbedrijven de tent wel sluiten. ;)
cron