Re: Post laat aangeleverd

11
Nee of ik nu 1 wijk heb of drie ik vind dit geen tijd ze waren hier om over half 9 pas, sorteren doe ik dus nu, het weer is heel slecht dat komt dan goed uit en ik zie verder wel vandaag.
Vooralsnog is het te slecht weer , het sneeuw en regent het is spekglad nog.

Re: Post laat aangeleverd

12
elisa schreef:Nee of ik nu 1 wijk heb of drie ik vind dit geen tijd ze waren hier om over half 9 pas, sorteren doe ik dus nu, het weer is heel slecht dat komt dan goed uit en ik zie verder wel vandaag.
Vooralsnog is het te slecht weer , het sneeuw en regent het is spekglad nog.
het sneeuwt? :shock: heb alleen regen gezien :shock:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Post laat aangeleverd

18
nee ik droom nooit over de post gek genoeg! Het is voor mij ook een ontspannen(mentaal) bezigheid.

Over de late bezorging/aanlevering bedoel ik, ik heb niks meer gehoord na mijn klaagmail naar het depot. Maandag waren ze hier om 3 uur dat is enorm op tijd voor ons hier.

Re: Post laat aangeleverd

19
slagvaardige schreef:Ojee, en als ik zoiets droom, dan is het in mijn droom ook de bedoeling dat ik die foutsorteringen nog even op het juiste adres bezorg. Ook al zijn het onbekende wijken in onbekende plaatsen. hahahaa
Had jij dat ook in je droom?
Nee, toen was de droom afgelopen, maar als dit nou echt ging gebeuren, zou ik de depothouder/chauffeur bellen en zeggen dat ze de krat mogen komen ophalen.
ex Sandd Postbezorgster
cron